|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Ska Walmann skylla på stalltjejerna idag igen som senast på V75?
Både Rigatoni (sagt troligen skor) och Mystic Illusion (sagt skor runt om) anmälda ¢¢. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
Nop Barfota runt om |
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
DD-1. Storfavoriten 2 Utility Bus måste visa resultat innan jag tror på den. Som jag tidigare redovisat är det dags för 6 Chip Dealer att vinna trots Troels i sulkyn. DD-2. 3 Arby's Amalia bfro liksom senast, då hon blev trea utan att imponera på mig. 4 Rub It Out går med skor. Hon är ibland hetsig och därmed svår att förutsäga. Bra kapacitet - men inte särskilt bra senast med Torbjörn - nu Erik. Om Walmann vill vinner 5 Rigatoni plättlätt här bfro. 9 Artemis inget att skriva hem till mamma om efter näst senaste loppet på Eskilstuna. Senast bra tid mot dåligt motstånd. Hur jag än vänder och vrider mig blir det rak DD 6-5. Vad oddset än blir.
|
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ja, samma som han alltid anmäler och sen ändrar sent. Sist på V75 skyllde han på sina stalltjejer, att de gjort fel. Idag en annan förklaring men den vågar jag inte skriva ut här. usch
Hoppas de går så nu idag iaf, får hjärnblödning på karl annars. |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
så dom ska gå med skor?
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Andra raka till Tarzan. Bra chanser även med Volstead och Nose Gear.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Den som kunde svara 100% på det får nobelpriset.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+1) |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Ska hästarna ha skor idag eller inte? Ska ringa o fråga lojala Stefan M och Robert B!
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Vilken kanal sänds travet på ikväll ?
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Börjar 21.00 på TV12. Men kl 20.00 på TV4 Sport.
Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-08 klockan 18:58. |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
De är anmälda barfota runt om och går med största sannolikhet också så. Fin bana på Valla.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5) |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Någon som har något intressant gällande lärlingsloppet? Är helt lost...
|
|
|
|
|
|
|
|