|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
Barfota
Barfota och sten klar om inte Örjan sover
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Går inte lita på karl, han har precis sagt "Jag är tvungen att anmäla barfota, just nu vet jag inte hur det blir"
Kör på min Arbys och gissar och hoppas Rigatoni får skorna på. Sin andra gav han 20/20 poäng till, att vinna idag och ¢¢ på Ströget under kvällen. Som sagt går inte lita på, bara svammel. |
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Citat:
11-Glen Leven galopperar mest, men om den travar och det blir tempo kan den vara ett roligt streck. 7-Vegas barfota och jänkarvagn läste jag någonstans. Intressant... Jag helgarderar förmodligen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2) |
||
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
Favoriten lär nog spetsa, men i dessa lopp får kuskarna inte bestämma i ledningen för det mesta. Är ju lång distans... |
||
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
Detta just nu i färsk intervju från Spelvärde. ![]() Så vi kan omöjligt veta, när inte ens han verkar vilja veta. Hatten tar en sväng om Walmann om detta, på Twitter nu. |
||
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Citat:
Konstiga väderförhållanden är självklart ett undantag... |
||
|
|
|
|
|
#100 |
|
Lärlingsloppet:
2 Tycko Star är också snabb ut och kan kanske utmana 1:an på ledningen 4. Agobra miss charm spurtade som en skållad råtta till vinst över aktuell distans för 2 starter sedan. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+10) |
|
|
|
|
|
|
#101 | |
|
Citat:
Nej inte spik det sa jag inte. Men alla skriker om den. |
||
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Citat:
Jag helgarderar, som sagt. Känns inte jättelångt borta med en rolig skräll här. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
||
|
|
|
|
|
#103 |
|
Agobra verkar faktiskt lite intressant nu när du nämner den. Är ju van vid distansen och en duktig kusk...
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Vi får nog nästan hoppas att det skräller i lärlingsloppet. Finns ju ett par starka favoriter idag...
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
|
|
|