|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
11,4 i årsdebuten för Volstead. Den hästen kan få ett grymt år!
|
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Melander i ett nötksal. Han var positiv till Nose Gear som jag valde att spika så den kommer väl sist nu då
|
|
|
|
|
#138 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Fan också, fick lite Ssimb Ruby feeling när Dalborg kom smygandes med Dream Derby.
Den hade smakat fågel |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
3,40 på Walmanns barfotahäst (12,50 hos UB) så där slapp man bränna pengar på v spel i alla fall. Har inte spelat V86. Har faktiskt aldrig gjort det ännu.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
HELVETE!!!
Ursäkta uttrycket...Måtte INTE Marcus Schön vinna i avd.4.Har tänkt mig 3,6,9 i detta lopp men ett öga på Barcelona gjorde att det blev 3,6,7.Hoppas i alla fall att Takter överraskar med Stig H.´s andra häst då distansen är sämre för den som Erik kör. |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Där håller jag med dig, det är Volstead absolut! Men jag tycker Robin Hood är relativt underskattad och tror den hade vunnit detta lopp, utan incideten som hände som ja inte kan förklara/beskriva till 100%.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Mitt jävla internet la ner i sista sväng, men ser ut på era kommentarer som Volstead vann?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+1) |
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Citat:
JAG är rätt säker på att utan detta hade Robin Hood vunnit. Även fast favoriten gjorde det grymt bra. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
||
|
|
|
|
|
#147 |
|
Ja, gjorde ett grymt lopp. Blev utsvarade av trean i en 08-öppning. Gick ner i rygg en bit, ut igen och stack ifrån dem.
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Grattis Shooter. Du hade rätt.
Shooter (+10) |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Vilken pissomgång spelmässigt. Norrlandsloppen är ju lika ojämna som grusvägarna där uppe.
|
|
|
|
|
|
|
|