|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
Anekdot
Jag vill minnas att en gång på 90-talet tog en ensam vinnare hela potten en onsdagsvalla (tror det var V65). Hen hade lämnat in med telefonnumret som bas och jobbade visst på SAS i Frösundavik
![]() Jag tror också det finns ett gäng telefonnummerspelare där ute! |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jag VET att det finns, har i min lilla by flera kunder som lämnar in spikharry med telefonnr som utgång =)
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Undrar om man inte skulle kunna få ganska intressanta rader av Harry om man lämnade in spikHarry med 2-4 på spikalternativen och kryssade i den man verkligen vill ha med + ö i de övriga loppen. Lite latmans trav. Ta fram 4 A-hästar varav minst 2 måste vinna och sedan låta Harry göra resten efter insatsprocenten. Slumpjoker utan krav hahaha
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Om det lönar sig är en annan femma.
|
|
|
|
#21 |
|
Vem vet. Ingen lär väl ha testat på allvar för att se om det går att vinna på Harry. Är nog något de flesta bara köper bara för att ha någonting med lite chans på när det inte finns tid eller intresse att göra något själv.
Jag tycker att jag borde kompa Harry ganska bra. Vi borde vara kompatibla. Jag har 2-5 rätt 99 ggr av 100 på enkelraden oavsett utdelning. Harry lär ligga på minst 2-5 rätt i snitt på sina system oavsett utdelning också. Tillsammans borde chansen vara skaplig. Om det nu inte blir 4 rätt varje gång vill säga. Svårt att säga om det lönar sig i längden. Troligen inte men skulle vara kul att testa. Men testat måste ju vara över en ganska lång period. Frågan om man har tillräckligt med pengar och is i magen för att genomlöpa en sådan grej eller om förståndet tar vid tidigare och avbryter det hela. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jokersystem och expertkuponger blir ju ungefär samma sak? köra 1 spik och 2 av 6 och heltäckt bakom?
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
1 spik 1av 3 i sparlopp Och 3 hart garderade med krav att det ska smalla nagonstans kanske ar rimligare. Kan inte kolla hur dyrt det blir nu, men det kostar. Har en del mallar som tal mycket om jag lyckas banka 2 av 4 forutom spikarna. 4 under 10% smakar fagel.
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Joker har skumma grejer där man minskar vinstchansen på ett okontrollerat sätt. De har jag aldrig använt.
|
|
|
|
|