|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Man njuter av att se ett så vackert kallblod som Filipson vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10) |
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
Så här funderar jag: Johan Lindqvist kan inte ha varit påläst för då hade han sett att Ove A. körde en synnerligen galopplysten häst och därför borde han pressat mer och t.o.m. tidigare för att den skulle hoppa och då tror jag att Trollfux skulle vunnit.
Dock en annan fundering: med tanke på stavningen - är Johan son till Ove A. och inte ville sabba det för pappa? |
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
Eddie som startar nu på Bjerke kommer jag ihåg att Holpestad hade stora förhoppningar på i början på förra säsongen när jag pratade med honom. Då hoppades han på treåringstoppen. Säsongen blev väl kanske inte som de tänkt sig men verkar vara på g nu igen. Frågetecken är väl hur hästen tål att starta bara 4 dagar efter senaste starten men kapacitetsmässigt borde han vara snäpet högre än resten. Många galopper oroar ändå så avstår spel men kikar på intrycket inför kommande starter.
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Hur Sundbo Smaragd med den raden och fjärdespåret i volten kunde spelas ner till 2,4 ggr pengarna undgår mitt förstånd. Masspsykos bland vinnarspelarna?
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Härlig klass på P21 loppet, avd 9 på Hagmyren. Sammanlagt har hästarna gjort 281 starter och vunnit 8 lopp. Favoriten Julia Kullers ännu segerlös efter 27 starter.
Senast redigerad av NicklasJ den 2015-04-09 klockan 14:43. |
|
|
|
|
|
|
|