|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Search Launcher va ju grym nästagångare senast (fastnade bakom trött häst, vill minnas det var Bonito Hornline), då gick den ju riktigt fort innan. 4% känns ok på den idag, den ska med på lappen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Spåret emot, kommer hamna en bit bak vilket gör att det är i stort sett omöjligt att hinna fram till Bear Dancer och Leader Tom som sitter i spets och rygg ledaren!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Absolut risk att han kan hamna knasigt på det, men till 4% och på intrycket sist kommer jag strecka i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jag spikar nog Formation i första. Blir dagens enda spik.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Zjanti River - barfota runt om! Blir ju livsfarlig med sin spurt. Christoffer Eriksson är ju i toppslag för tillfället...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kvällens spikar blir Al's Bobby (motbuden står med bakspår) och Wham Bam Boo (toppchans).
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
1 3 4 snabba ut, vet inte om ettan kan hålla upp , tror dom släpper med roto, om den kommer till spets, behöver ryggar. 4 är inte bra nog......svårt om ngn får överta.... körs roto i spets, torskar den i vart fall.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kan någon förklara för mig hur Wham Bam Boo kan ha 75 % i insatser? Vad är det för speciellt med denna häst gentemot de andra i loppet?
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
jag kan inte det chiron , gillar viva la marc, 3 har sett stabil ut och sparat i mål.
|
|
|
|
|
|
|
|