|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Möter väl ingenting egentligen, och går åter barfota. Prosperpine gör årsdebut och behöver nog loppet. Viva La Marc är ett sto. Så jag vet inte vem som ska kunna utmana.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mackans häst i dd2 ska träna grymt bra inför dagens uppgift, spännande och se hur bra den är
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Min skräll idag blir Hanna banker i avd 1.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+5) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Favoriten i första - Slide - har jag markerat som överskattad sedan jag såg den vika ner sig som storfavorit från spets. Iofs länge sen nu, men visat sig vek ofta i mina ögon. Verkar vara form nu, men jag aktar mig alltid för den då den "alltid" är spelad men sällan levererar. Förvisso drömläge nu med spets eller vinnarhålet, men jag garderar iaf tills den någon gång levererar. Se även upp för Leader Tom som flyger lågt på open stretchen idag. Bra lås med Bear från spets.
Spikar? Tror Oslo vinner första och sen vinner tyvärr 3 i tredje. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Inte jackpott men på favoritbanan och en del intressanta bortglömda får det bli spel!
Formation har god chans till SOS, startsnabb och offensive Johnny borgar för det! Första jänk på French Flair, lät riktigt uppåt från stallet! Viva La Marc ser ruskigt streckvärd ut när det är mil upp till hur mycket favoriten är spelad. Såg bra ut när han höll fint till andraplatsen från tillägg senast! Si See Saw, bara på att tränare och kusk på startvolten räcker nästan för att se att 4% är för dåligt! Search Launcher bättre än raden, men goda odds för SOS på Bear Dancer. Om inte Johnny ställer på då. Leader Tom tror jag inte mycket på den här gången, överstreckad. Je Taime Runart låter Untersteiner uppåt på och bra läge. Venividivici Karsk var toppbra senast och spetsläge med skoryck idag! Home Front tror varken jag eller tränaren på, förstagångs-jänkare har dålig statistik. Quantum Lemonde är inte aktuell för spets och har galoppläge, bort!
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nu ska väl Oslo vinna det här.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hur ser turordningen ut i avd 2? Hade spikat crazy leg så nu undrar jag vem jag får istället?
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Öppningen blev lite för tuff för Oslo. Synd.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Den satt bra! Synd bara att du inte kom med någon motivering, då kanske man hade fått med den. Man kunde ju iofs bara tagit med den på spåret och procenten.
Bra det inte var jackpott då, så man inte kryssade bort sig på V6.
|
|
|
|
|
|