|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V65-Solvalla
Långlunch på Solvalla i morgon!
![]() Omgångens bästa spik? Tänkbara skrällar? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Othello Face i sista tycker jag ser jätteintressant ut!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Digital EDITION är värd en ny chans med tanke på att den fick lägga ett speed-ryck mitt i loppet.11 Love.Dancer är ett rysarbud med sko-ryck (?). 15 Othello Face strider säkert , trots årsdebuten
.v65-1 bör stå mellan 1.3.4.5 med skrällchans på ettan Bonjour. Sista chansen nu för den , kanske...plugga på ! Senast redigerad av spalato den 2015-04-10 klockan 10:38. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jag gillar Beautyson så mycket att den spikas på V65 & LD.
Låset: Tom Sisu & Digital Edition. Skrällen: Give Me Money Back & Fantastic Tooma. Sen hoppas man att det betalar lördagens nöjen.
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
Eklas är mitt drag för dagen. |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
LD 1: 3,9,11 - tror någon utav dessa vinner! Beautyson går ju inte att ogilla. Gillade intrycket från Love Dancer i senaste starten. Eklas Superior är en häst som är härdad i tuffa sällskap på v75. Alla dessa tre är understreckade enligt mig då 8 Staro Hey Joe har blivit för stor favorit från ett skitläge. Den jobbar vi bort!
LD 2: Tror det kan skrälla här och de jag har känsla för är 5,6,7,9. Tror Melander kan få loppet med 9an + att han har fin form på stallet och hemmaplan på Solvalla. Jag gillar 7 Simple Solution men gillar inte kusken Kenneth Haugstad och anser att det är kuskminus på den i jämförelse med tidigare starter men den åker med på LD-lappen ändå! NU KÖR VI!
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Västerbo Arthur kanske kan vara en platsrysare till bra odds..
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dragen
Avd 1 8 Gaia Sund knallform BRO jänkarbike 19% Avd 5 2 Binserta Déam form, bra spurt sist, läge 21% Banken Avd 6 5 Emily Moon , borde släppas till spets. Överlägsen? |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jag tycker att Tillman gick för sent...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Star Lady Thiger är karftigt kuskförstärkt.Har inte tjänat några pengar,årsdebut och ett svårt spår för en galopplysten häst men jag tar henne med på en tvilling.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
@ hoola
tillman gick för sent, var för passiv , hade haft bra chans on hon gått på lite tidigare. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|