|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
fa.... då är man hej då.. nån bra dd major? du är dd speci..
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
DD: 3 mot 1,8
Tror typ 20x och 35x. Väldigt fina chanser. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
2-13 utan att blinka.
|
|
|
|
#34 |
|
DD: 3-11. Inget vidare odds, men för skojs skull så ...
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Ett litet VP i avd 4 på Robis Tova inte så tokig senast, kan få en bra resa och få vinnar hålet till slut.
Prova den dado om du vill ha kassa
|
|
|
|
|
#36 |
|
Tror Seaborn kommer va chanslös, enda chansen den vinner är om favoriten sitter fast i ryggen och den får bestämma tempo. För den går inte under 1,15 ens annars...
Men det va ja tror. så spela på seaborn är kanske inte så smart, men jag är ju en korkad jävel så lyssna inte på mig Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-10 klockan 21:05. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Örebro banan ,nr 4 barbro palema hade vunnit om han hade gått ut i sista sväng , jävlar va den gick på upploppet.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
2-13 = tt spelet.
dom har sällan rätt på DD
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ett tag funderade jag (i stället för fega 2,11,13 som det blev) att spika Te Freddo Knick för att ha fler hästar i avd.2.Hade jag gjort det hade jag i alla fall INTE tagit med Linderoths häst.Inte ens med facit i hand! Sån röta hade han helt enkelt...
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
En liten undran: hur resonerade familjen Grundmann, vem som skulle köra vilken häst?
Enligt Peter kör han en sämre häst - varför låta orutinerad Lisa köra den bättre?Eller är det rökridåer?Som ändå inte har nån betydelse när Bergh kommer? |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jag tror på Bergh. Lily hade nog haft en vettig chans med en proffskusk, men känns rätt tveksam nu.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jag tror det är nåt allvarligt fel på den där Robin, Hålla en lång utläggning om Lindsey Vonns alpinmeriter mitt under pågående lopp......
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Diskutera OS brons i Super G!! HAR DU RÖKT SVAMP INNAN SÄNDNING? Av med ljudet och på med P4 Östersund som kommenterar loppet på ett mer intressant och professionellt sätt. SKÄRPNING!!
|
|
|
|
#45 |
|
Inte bara en som är less på Robin nu. Flertal på sharps, och sharps är en myra i rymden av dem som kollar totalt. Tror många fler än oss är less. Dags för Kanal75 att agera! Fler är mot än för anser jag, sen är han säkert jätteskön som person, hur trevlig som helst. Men finns bättre lämpade, hade det varit mig hade jag accepterat, tagit lärdom kommit igen.
Jag tycker bara det är så tråkigt, när jag vill kolla trav vill jag inte höra om annat. Jag vill veta vem som leder, om jag inte ser det. Jag blir ledsen, har kollat trav i 20 år. och det blir sämre för varje dag med denna person. Men som sagt det är inget personligt agg, han arbetar ju ändå mot offentligheten då måste han kunna ta kritik. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+20) |
|
|
|
|
|
|
|