|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Bergsåker jackpot
Bästa spik? Bästa drag?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dragen för mig är två hästar som strulade till det lite för sig i sina senaste starter. Lienpilen i fjärde och Treess Ribston i sista.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Det finns mycket som blir svårt att analysera:
Avd 1: 4 av 7 årsdebuterar Avd 2: Treåringar som gjort en eller några starter i livet. Megafavoriten vann att skräplopp i Umeå på 19,4 i sin första start och har nu spår 10. Avd 3: Hästar som tjänat max 50 tkr. Favoriten just nu gör årsdebut från spår 11. Avd 4: I kallblodsloppet finns det i alla fall färska prestationer att analysera Avd 5: Jättefavoriten Quid Pro Quo ska gå med öppet huvudlag ffg i livet. Båth vågade inte senast då han trodde hästen skulle bli för slå av det. " han kommer att gå med öppet huvudlag för första gången och hur det påverkar vet jag inte. Givetvis så ska han räknas tidigt ändå och jag blir inte det minsta förvånad om han segerstrider." Preparélopp inför storloppet i Finland ? Det brukar inte heller vara påställt på Nahar när den kommer ut efter lång vila i sådana här lopp. Avd 6: Favoriten Happygangster G.L visat form på slutet. Nu voltstart. Henrik Svenssons häst är väl inte så dum om den fungerar nu. Janne Sisu mötte rätt tuffa hästar för att vara Norrland i söndags. Dead Wood är nog den häst som har bäst kapacitet men den är ju gammal nu så vet inte om den är som i yngre år. Känns som en omgång med väldigt mycket frågetecken i framförallt avd 1-3 men även i avd 5. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Borde inte Daley Lovin ha toppchans i Avd 1, med lopp i kroppen och värsta emot gör debut?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Det känns som lite dagen efter sedan mantorpstävlingarna tagit slut. Lyckligtvis är jag engagerad i Mixed SM i curling idag, finalpassen börjar 0930 så jag slipper stå på Bergsåker och våndas.
Happygangster G L tycks äntligen ha hittat en bra toppform och vi minns ju hans avslutning vid Östersundsvinsten. Sedan startar min kära Lienpilen igen, som trots stor galopp ändå blev tvåa i Ösd. Sagolikt bra prestation. Springspår från tillägg och hoppas det går bättre denna gång. Härliga 4% I övrigt noterade jag att 4 Coktail Chip var duktig i Bollnässtarten och kanske utvecktats lite till på sistone? Är ganska lite streckad |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
hörde att M.T.Jest har byggt upp mycket muskler inför fyraårings perioden, har tränat snabbjobb med bl.a Officer C.D, Nahar Scacco Matto, Re Doc, och dessa är ju ljusår bättre än dagens motstånd, tror säkert att Bergh har ett ess någonstans i detta sammanhang han vill väl kvala till kungapokalen så småningom tyckte jag han nämnde tidigare i år. Jag fegar inte utan tar betalt genom att lira lite vinnarspel samt spika på min v64, nästa gång lär man inte få så högt odds som nu. Hästarna jobbade 34/2400 meter ganska lugna tempon men Bergh var nöjd med hur han kändes.
i avd4 säger känslan att det skräller, någon från spår 10-15 vinner de kommer ju ganska billigt till med bara ett tillägg. Avslaget är favoriten nr 7 här den tror jag inte mycket på från bricka 2 i volt, 36% är tok för mycket,... i avd5 vinner QUID PRO QUO det är spets och slut som gäller. Blir ett pärlband efter 300 körda när alla tagit in sina positioner sedan går hästen inte att slå bara sjukdom eller galopp emot. https://twitter.com/Miljondragen Senast redigerad av Klanke den 2015-04-19 klockan 10:09. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dagens bästa spik: Fire To The Rain
Kompletterande spik: Top Degli Ulivi |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
http://www.atgplay.se/video/20140713...sensminneslopp |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Avd.6 1 Tellmeabout Larry har kommit före favoriten 5gånger av5 imål, bf rom idag och skor på favoriten. 7%
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
heddari (+10) |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Så här komponerades dagens V64
Registrerat spel Datum: Söndag 2015-04-19 Bana: Bergsåker Spelform: V64, omg. 75 Avd Ordinarie hästar 1 5, 7 2 2, 9, 10 3 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 11 4 11 Lienpilen 5 1 Quid Pro Quo 6 1, 2, 6 Vadet gäller startnummer 144 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 144,00 kr Kvittonummer: 0F4C 9108 0BD3 1145 |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dagens jätterysare:
Barrgnista ett lopp i kroppen, perfekt spår och barfota runt om för första gången någonsin i sin 72a start. Alla stora experter säger att det loppet är vidöppet och köper man det så känns den som given på bongen på barfota runt om ffg testet. |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Spelats ner från 35 till 25 ggr hos Unibet så med tanke på att det är den minst spelade hästen på V64 i det loppet känns streckvärdet ok. Har dock inte läst på annat än att jag läst att loppet är vidöppet enligt de stora spelexperterna i olika media.
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Trots årsdebut borde bästa chansen vara 4 Grändens Lomma - men den är ju hopplöst galopplysten...
Senast redigerad av Chiron den 2015-04-19 klockan 15:00. |
|
|
|
|
|
|
|