|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Nordicbet storsatsar på trav
Hej,
Nordicbet kommer nylansera trav men en betydligt bättre produkt än vad de tidigare haft. Nu med tidiga vinnare och plats odds som komplement till H2H och H3H. Högre limits osv. Håll även utkik under nästa vecka där Nordicbet kommer lansera en tävling för att vinna helg biljetter till Elitloppet under VIP tält och BBQ och annat gott. Nordicbet är ett lokalt bolag som och trav är stor del av svenskt spel o dobbel. Noridcbet tror också kunderna skall ha chansen att få utforma produkten, alla förslag till vad ni vill se hos Nordicbets travprodukt är välkomna. Posta era förslag vad ni vill se Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5) |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Dessutom sen nya Nordicbet lanserades i November så har vi bland de högsta limits på den den Nordeuropeiska marknaden. Har du problem med limits kan du alltid skicka en förförfrågan till Support. |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 4053Rekar sharps Stats: 17 - 15 - 0 ROI: 110.44% Vinstprocent: 53.13% |
Nordicbet har ju tagit bort möjligheten att komba h2h spel, utan nu kan man endast spela singelspel på h2h..
Uselt tycker jag !
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Du kan absolut kombinera H2H
Det är absolut inte borttaget |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jag har 2 dagar fått detta till mig, pratade senast igår med sportavdelningen, och dom meddela mig att dom tagit bort denna möjligheten att komba h2h travspel i fortsättningen...
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Stämmer inte alls. Testa själv får du se att det funkar. Det funkade igår, det funkar idag så vet inte alls vart du fått den informationen ifrån och säger att det inte fungerar.
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Men visst, du får tro vad du vill.. Det är möjligt att det funkar idag, men jag fick dom svaren igår... |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jag misstror dig inte, tråkigt att du fått fel information. Men om du går in på sidan nu så ser du att det funkar. Skickar dig ett privat meddelande med.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Svar idag från chatten :
Olaf: Hm jag vet inte hur jag ska förklara det mer än så, hm. Du kan inte spela mer än på 1 H2H jägersro t.ex. på samma kupong. : så jag kan inte spela en h2h från lopp 5 och en från lopp 7 som ett exempel? en dubbel så att säga Olaf: Nej det kan du tyvärr inte, jag fick detta förklarat igår från odds teamet. : ok! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ett tips till nordicbet, gör som unibet, lägg både vinnare och platsoddsen i "huvudfönstret" inte som ett tillval
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tycker personligen att NordicBets nya giv är ett rejält nerköp, även om det låter bra att de höjer limiten.
Tidigare stack de ut som en rätt kul bookie med egna spelformer och odds på lopp där Unibet & C:o inte hade något utbud. Nu känns utbudet väldigt strömlinjeformat, med samma stuk som de andra på marknaden: v/p och några H2H´s. Dessutom skulle, enligt ovan, vinnare- och platsoddsen vara online tidigt. Det har jag inte sett mycket av; idag, t ex, har såväl Unibet som Bet365 haft sina vinnarodds ute länge, medan jag ännu inte sett röken av NordicBets... Nej, backa bandet! |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Framförallt utbetalningsprocenten är ett skämt. Jämför V86-1 mellan Bet365 och Nordicbet.
1. Nuncio NB: 1.10 Bet365: 1.10 2. Leticia Bi NB: 12.00 Bet365: 12.00 3. Air Frame NB:15.00 Bet365: 30.00 5. Joker Stursk NB: 19.50 Bet365: 30.00 6. Perfectly Enough NB: 15.00 Bet365: 15.00 7. Västerbo Highflyer NB: 15.00 Bet365: 15.00 8. Wannacmyguns NB: 70.00 Bet365: 75.00 De har alltså inte högre odds på en enda häst i fältet men däremot lägre på 3 av 7 hästar. Bedrövligt.... Senast redigerad av NicklasJ den 2015-05-06 klockan 15:18. |
|
|
|
|
|
|
|