Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-12, 23:10   #31

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av OskarSvanberg Visa inlägg
Från järn till barfota runt om, helstängt, jänkare på Jean Valjean.
Kändes som han tagit jättekliv i utvecklingen näst senast, inte trög utan perfekt på bettet, rappare.
Fick stryka till V7 och gjorde comeback senast, som väntat trög utan lopp men gjorde det han skulle och vann. Vässar max för första gången.
Edge och flera andra ser numret större ut, men riktig kantboll. Edge lite sårbar på kort?
Om Usain öppnar bra kanske han kan få ta över? Intressant då, men Uhrberg släpper kanske inte? Clownen brukar väl släppa, särskilt på långt.
Men 3,85 var bra odds senast i ramloppet på lunchtravet. Man misstänkte i alla fall att vinst behövdes för att just komma med på V75. Det blev dock rätt knappt till slut.
Baserat på det loppet behövs det nog dom extraväxlarna du skriver om för att räcka på V75. Hoppas det går bra.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-12, 23:17   #32

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Inte otänkbart faktiskt. Men Edge Boko känns som en sårbar favorit och Your Highness har en tendens att galoppera. Är Magic Tonight redo för stordåd? Bästa spiken måste väl vara Ivar Sånna!
Magic Tonight som ev spik beror helt på vilken info som kommer i veckan. Körde dom med skor i Klosterskogen men ska plocka av dom nu och det rent allmänt låter som att det blir offensivt och vinst är viktigt är det helt klart en intressant spik. För det är nog en del spelare som inte har så långt minne om vad den hästen har för kapacitet. Det är väl fortfarande den som en del tror kan vinna elitloppet. Kenneths jänkarbike vill man också höra att dom ska sätta på.

Sen kan det vara dags nu att lätta Digital Ink också i balansen så mycket avgörs av infon hur man kommer se på vinstchanserna och ev spel handlar såklart även om spelvärdet (som till stor del avgörs av vad experttipsen i veckan tror).
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-12, 23:21   #33

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Jag förstår inte riktigt varför Your Highness skulle va så klar, jag tycker Youanna är en minst lika bra märr, hon måste ha riktigt bra chans nu när hon slipper Maven.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-12, 23:36   #34

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Magic Tonight som ev spik beror helt på vilken info som kommer i veckan. Körde dom med skor i Klosterskogen men ska plocka av dom nu och det rent allmänt låter som att det blir offensivt och vinst är viktigt är det helt klart en intressant spik. För det är nog en del spelare som inte har så långt minne om vad den hästen har för kapacitet. Det är väl fortfarande den som en del tror kan vinna elitloppet. Kenneths jänkarbike vill man också höra att dom ska sätta på.

Sen kan det vara dags nu att lätta Digital Ink också i balansen så mycket avgörs av infon hur man kommer se på vinstchanserna och ev spel handlar såklart även om spelvärdet (som till stor del avgörs av vad experttipsen i veckan tror).
Helt rätt ang. Magic Tonight. Vill Melander ha med Digital Ink i Elitloppet? I sådana fall lär han väl lätta i balansen. Kommer MT tåla tuff press av DI? Visst sprint men MT kanske inte är lika nära toppform som DI...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-12, 23:38   #35

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Jag förstår inte riktigt varför Your Highness skulle va så klar, jag tycker Youanna är en minst lika bra märr, hon måste ha riktigt bra chans nu när hon slipper Maven.
Youana är en fin häst. Det här är bara min åsikt men det känns som att problemet är att de är inkonsekventa i styrningarna. Ibland kör de i tät när de borde släppa och ibland släpper de när de borde prova att köra i ledningen. Jag tror att de släpper till Your Highness. Alltså en bra favorit. Men YH kan ju galoppera...
Gammal 2015-04-13, 14:07   #36

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1609
Standard

Sebastian Sund borde väl ha bra chans ?
MatsE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 14:16   #37

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Sebastian Sund borde väl ha bra chans ?
Tycker inte jag. Har gjort ett riktigt bra lopp och det var med jänkarvagn och barfota runt om. Ska den gå så, vilket inte är säkert, är den intressant annars, överstreckad...
Gammal 2015-04-13, 15:33   #38

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 1609
Standard

Citat:
Tycker inte jag. Har gjort ett riktigt bra lopp och det var med jänkarvagn och barfota runt om. Ska den gå så, vilket inte är säkert, är den intressant annars, överstreckad...
Det är bara måndag och du vet redan att den blir överstreckad på lördag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2)
MatsE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 15:41   #39

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Det är bara måndag och du vet redan att den blir överstreckad på lördag
Haha, jo...

Hultmans hästar blir tyvärr alltid överstreckade oavsett vilka hästar det är. Lite som Redéns hästar. Knappt något spelvärde...

Fast jag menade överstreckad om den går utan jänkarvagn och om det inte blir barfota runt om. Ligger på 15 % nu lär nog inte ändras så mycket. Jag står fast vid min åsikt...
MatsE (+2)
Gammal 2015-04-13, 16:44   #40

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Härligt! Jag verkar vara tämligen ensam att vilja strecka Dernier Viking i första. Rätt distans, kanonform såg vi i lördags, Ingves har nu fått känna på hästen och vet vad som finns i linorna. Kanske blir lås med Your Highness och möjligen Youana.
Men här finns flera bra ston med. Jumble Ås var bra i finalen. Monas Invercote har tjänat 630' i Frankrike i år. Rosella Ross? Och då har jag inte nämnt Eketorpets Tess. Och ett par andra.
Speelvärt lopp!
hugotheboss (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 16:49   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Härligt! Jag verkar vara tämligen ensam att vilja strecka Dernier Viking i första. Rätt distans, kanonform såg vi i lördags, Ingves har nu fått känna på hästen och vet vad som finns i linorna. Kanske blir lås med Your Highness och möjligen Youana.
Men här finns flera bra ston med. Jumble Ås var bra i finalen. Monas Invercote har tjänat 630' i Frankrike i år. Rosella Ross? Och då har jag inte nämnt Eketorpets Tess. Och ett par andra.
Speelvärt lopp!
Nyckeln i det loppet är väl om Youana släpper ledningen till Your Highness eller inte. Känns som att de släpper. Gör de inte det är loppet öppet. Att Dernier Viking är stark vet vi, men det brukar ta ett tag innan hon kommer fram utvändigt ledaren. För att YH ska förlora från ledningen behövs "mangling" omgående.

Tycker också att Monas Invercote är intressant. Men jag har för mig att många hästar brukar galoppera första starten i Sverige efter Frankrikeresa? Har jag fel?
Gammal 2015-04-13, 17:26   #42

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Speelvärt lopp!
Kraftigt upp i klass för Dernier Viking nu dock.
Senast hade ingen tjänat över 1 mille och nu möter hon 7 hästar som är "guldhästar" och har tjänat över 1,5 mille.

Alla utom en och Dernier Viking själv har tjänat mer än Geisha Sund eller vem det nu var som tjänat mest senast här.

Hästen har egentligen inte ens speciellt bra statistik över lång distans heller vilket är lite förvånande.
Jag tror det blir tufft att vandra i andra/tredjespår mot de här

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 17:39   #43

Standard

Citat:
Helt rätt ang. Magic Tonight. Vill Melander ha med Digital Ink i Elitloppet? I sådana fall lär han väl lätta i balansen. Kommer MT tåla tuff press av DI? Visst sprint men MT kanske inte är lika nära toppform som DI...
Kretsen kring Digital Ink har idag tackat ja till Elitloppet. Han har sedan länge matchats dit. Finns det någon anledning att tro att Tarzan rycker skorna redan nu.
Magic Tonight blev regelrätt utklassad av Oasis Bi (liksom Thai Broadway) på Klosterskogen.
Njut av Inkens och Örjans uppvisning nu på lördag. Utan optimal balans.
Hoppas många drömmer fram till loppet om att Johnny svarar med Oasis Bi så att vi får lägre streck än 75 % på Inken.
Gammal 2015-04-13, 17:47   #44

Standard

Citat:
Kretsen kring Digital Ink har idag tackat ja till Elitloppet. Han har sedan länge matchats dit. Finns det någon anledning att tro att Tarzan rycker skorna redan nu.
Magic Tonight blev regelrätt utklassad av Oasis Bi (liksom Thai Broadway) på Klosterskogen.
Njut av Inkens och Örjans uppvisning nu på lördag. Utan optimal balans.
Hoppas många drömmer fram till loppet om att Johnny svarar med Oasis Bi så att vi får lägre streck än 75 % på Inken.
Nej, nu rycks inga skor. Fast lite orolig bör man bli när det gäller lördagens lopp. Hur viktigt är detta lopp nu när man redan är klara för Elitloppet? Det är ju trots allt Kihlström som kör.
Blir det toktempo i loppet, kanske O´Grady överraskar? Hur står det till med den hästen?
Gammal 2015-04-13, 18:34   #45

Standard

Citat:
Nej, nu rycks inga skor. Fast lite orolig bör man bli när det gäller lördagens lopp. Hur viktigt är detta lopp nu när man redan är klara för Elitloppet? Det är ju trots allt Kihlström som kör.
Blir det toktempo i loppet, kanske O´Grady överraskar? Hur står det till med den hästen?
Jag tycker det är rätt, att man man ifrågasätter och synar alla favoriter.
Danmarks bästa häst O'Grady gjorde en godkänd årsdebut. Han kördes till ledningen och vann pliktskyldigt över bl a Orali och Nouvelle Pelle. Här är han bortlottad och "startar från en annan planet".

Lördagens lopp är inte viktigt för Digital Ink. Det var inte heller loppet innan på Valla, Eskils, Gävle, Valla, Romme, Valla, Mantorp, Valla, Eskils - men ändå vinner han. För Tarzan är Elitloppet ett delmål. Han siktar ännu högre med med Inken. I de här loppen möter han sparringpartners.

Vem som än tar ledningen på lördag släpper till Örjan och Inken. Det finns två hästar bakom Inken - Oasis Bi och Magic Tonight. Hoppas det blir lite match. Men Inken bara vinner detta - med järnskor, punka, Vad du vill!
Chiron (+1)
Svara

td