|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#496 | |
|
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|
|
|
|
|
#497 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#498 |
|
Inte fasen släpper man väl med en världstjärna mot en bronshäst?
|
|
|
|
#499 |
|
Jo, om man har öppnat 07,7 första 500 efter uppehåll så finns det chans att man släpper till i stort sett vem som helst. Särskilt om man heter Örjan. Det handlar väl om att inte ta livet av sin egen häst. Framför allt om man har en världsstjärna så finns det ju fler och större lopp som väntar än det första efter ett uppehåll. Jag pallar inte kolla nu men som jag minns det höll Örjan på att släppa när Calvin galopperade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5) |
|
|
|
|
|
|
#500 | |
|
Citat:
Jag är inte dryg, jag är bara förvånad över hur förvånad du var över att den var bra, eftersom den var skitbra förra året och kvalade in till Prix d'Amérique detta år.
|
|
|
|
#501 | |
|
Citat:
Och iom att du tycker det är viktigt att rätta ett stavfel visar du på vilken nivå du ligger - drygare än yes alltså. |
||
|
|
|
|
|
#502 | |
|
Citat:
Finns inget spelvärde alls i att spela x2 i sådan match för samma insats som 1an. Men ganska mycket galenskap. |
||
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Citat:
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20655286.ab |
||
|
|
|
|
|
#504 |
En sanning
Det är ju det vi tjatat om hela tiden. Det är inte utdelningen det handlar om
utan hur många gånger man får 7 rätt. Den som är nära en miljonutdelning en gång är kraftigt distanserad av den som sätter måånga sjuor. |
|
|
|
|
|
|
|