|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 | |
|
Citat:
Alltför många ihärdiga spekulanter kan devalvera värdet av att vinna den striden.
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
Vilket lopp skulle vara större än Elitloppet för Inken och Tarzan menar du?
|
||
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
Ungefär som han fått göra i sina "oövervinneliga" guldlopp! |
||
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ngn som har pejling på hur snabb ut 3 Rocky Winner är i guld? Inte för att jag tror på vinst, möjligtvis att han kan häxa till det lite för 4 Magic Tonight? Känns lite som att loppet kan köras i halsen på Inken igen om det gasas på för häftigt från 1,2,4 i början.
|
|
|
|
#80 |
|
Traveling Man är inte lika startsnabb som ryktet. Jag har själv lurat mig på den. Magic Tonight är snabbast ut av alla. Om Haugstad träffar plankan perfekt och hästen har en bra dag tror/gissar jag att han blåser till spets. Och om han har en bra dag blir han mycket svår att slå. Men det är några "om" som ska passeras.
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Skulle vara kul om de blåser ur Inken och kör ett riktigt elitloppstest med honom. Krossar från dödens på 1 09,5. fattar inte ens varför han startar veckan innan en stor final så något monsterlopp kanske man inte skall förvänta sig.
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#83 |
|
Det är en bra fråga. Vet faktiskt inte. Många sågar Haugstad men jag tycker att han blivit säkrare och har ingen direkt "feeling" för att han skulle vara dålig från start. Hmm, måste nog kollas upp på riktigt om man ska spika på lördag.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
Inken
Jag går på senaste... Spikade Västerboonthenews då, o Inken vann överlägset.
Spik Digi Ink på lördag 😀 han vinner bara... |
|
|
|
|
|
|
#85 | ||
|
Citat:
Den där sajten var inte dum för att hjälpa lagmedlemmar hänga med på vad som händer, tack för tipset! Jag lägger en skärmdump av systemet från Joker på sajten, borde vara tydligt nog även för de som inte har erfarenhet av reducerat spel sedan tidigare. Går bra så länge man inte har mer avancerade grejer än olika utgångskrav. Citat:
Scenario A måste ju vara att Magic T flyger till spets och kör ett rusarlopp á la Färjestad 2014. Så får de biljett till sista söndagen i maj sen. Känns som att de skulle vilja knipa en sån i år, de tackade ju nej förra året. Med det sagt så lär ju inte risken vara så stor att Kenneth pullar upp i ledning. Och då har jag mycket svårt att se Inken vinna. Det går inte att ta så många meter när de kör fullt blås där framme över sprint, det finns mängder av lopp som bevisar detta. Man behöver vara så mycket bättre än motståndarna, och i det här loppet är det lite klassblandning men inte mellan de troliga täthästarna och favoriten. Undrar om man ska ha med Bar Plombier ens vid storgardering på lördag. Iskall på medeldistans och innerspår va?
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
Tänkte man skulle få höra om Oasis Bi blir inbjuden till Olympiatravet, då är ju den konkurrenten om ledningen borta också...
|
|
|
|
#88 |
|
Borde inte Sauveur, Inken och Ivar bara vinna? Sedan får man hoppas på storskrällar i resten av avdelningarna.
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Dom kommer köra sönder varandra där framme, sen kommer Inken få fri passage sista bortre. och alla kommer hylla Inken som världsbäst as usual.
Inken är grym. Men jag väntar på Elitloppet, då Timoko kommer äta upp denne hur som helst. Inken klarar aldrig Timoko's tempo. Sen kan man spekulera hur man vill, men det är däremot fakta. |
|
|
|
|
|
|
|