|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tycker att Najad Tilly känns lågt streckad nu, bra långskubbare och Örjan upp
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
I det loppet tycker jag att 7 Zirkon Hoss är lite bortglömd. Årsdebuten avklarad (fin avslutning när Björkroth körde), stark häst och Kontio kanske kan ta sig till spets och diktera ett lagom (lågt) tempo...
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ja men oprövad på distansen, det kan ju funka bra iallafall. Tycker även att 1 Joe Rivner kan vara värd ett streck vid gardering. Favoriten har ju inte tider som avskräcker på distansen och jag tycker det är en svag favorit
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Jo, du har rätt, Joe Rivner är väldigt spelvärd. Går inte att lita på hästen, lite ojämn och kan galoppera men till 2 % just nu är den ett fynd! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+3) |
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dagens spikar blir Rolex Bigi (Toppchans) och Seedorf O.M.F. (Galopprisk, annars fin chans).
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
I mina ögon är Uranium en grym häst med bra chans i första, jag tar ställning spikar!
Dagens andra spik blir faktiskt R.K Princess. Låset i avd två med Ramona win & Arnold Scoop. Går man igenom dem tre, borde V6 ligga nära till hands. Lycka till ni andra! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Vi Tippa spikar Svart Kronos i avd 2 med Fredde B Larsson. Vet de något som jag missat? Har svårt att se den speeda ner Varenne Avenue som jag överväger att spika
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
De är inte ensamma om att tro på Svart Kronos. Jag känner dock inte till hästen och garderar loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
![]() Speciellt med tanke på att Uranium verkar vara på nedgång. Hoppas det går bra... |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|