|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Vem bryr sig om hen? Jag hade jobb la ut SS varje dag. Nu arbetslös. läget förändrades. Nu snyltar jag,
|
|
|
|
#122 |
|
haha nej såklart inte, men han jobbade ju inget förrän det var försent.Sitter och kollar sen ser han per å då börjar han vifta lite. bara smiska på tidigare så kanske han hållt undan ala ludde style, HIAAAAAAAA SMISK ![]() satt ju 150 på 2-12 på men hade rak 2-11 x 500 Senast redigerad av shjuve9le den 2015-04-13 klockan 22:03. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
synd hoola som jag skrev lite längre upp, brukar kolla på dina spikar men ibland lägger du ut sent syst så man hinner ej, annas mycket bra system du gör., du tar dem imor istället
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Stort tack för den!
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
att han tipsade om en vinnarhäst lite för sent.Skall försöka skärpa mig!
|
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
jag har aldrig upplevt dig som en snyltare. du har min respekt på sharps du är seriös.
|
|
|
|
|
#128 |
|
tack åtminstone 10 min innan eftersom du brukar ha bra spikar och spelar ungefär med samma system som jag runt 100 kr. snyggt ikväll, synd att erik sov i sista, du tar dem imor
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Ett Stort Tack Major det behöver jag höra just nu
|
|
|
|
#130 | |
|
Citat:
tackade olle...Kollar på TV samtidigt, därför lite disträ...
|
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
Du är duktig och.har bra ideer väldigt långt från en snyltare i mina ögon.....Hoppas att spelet går bra och att det löser sig på jobbfronten!
Senast redigerad av MikaF den 2015-04-13 klockan 22:31. |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Vad bra att du tog med den! Alltid roligt när Sharp$are hjälps åt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jobbalitemer (+20) |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Citat:
Lite flyt med spik på Najad Tilly dock