Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-13, 18:10   #31

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Att gå emot Rolex Bigi är nästan "vansinnigt"...
Speciellt med tanke på att Uranium verkar vara på nedgång. Hoppas det går bra...
Varför är det vansinnigt? årsdebut, tränaren ligger lågt, går inte med optimal balans, en kusk som är ganska konstig nuförtiden, han kommer väl pressa hästen i dödens till galopp. Första gången den inte kommer ta spetsfrån start, bakskår o.s.v. Jag kan tycka att om man ska gå emot är det idag, sen när jag måste ta ställning då jag spelar system för 180kr blir det såhär. är massor som talar emot favoriten, sen kanske inte mer talar för uranium, men jag ser uranium med större chans än goops styrning t.e.x. Söker dom större pengarna, och idag tycker jag det finns anledning att gå emot en storfavorit, blir rätt tråkigt att jämt gå med sextioprocentare.

Tack detsamma.

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-13 klockan 18:12.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 18:10   #32

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 492
Standard

Citat:
Ägs ju av en "kändis" och har en fin stam...
I see :-) Svart Kronos måste nog sänka sitt rekord minst 1,5 sekunder idag för att vinna och det med Fredde B från bakspår på förmodat snabb bana
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 18:12   #33

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Varför är det vansinnigt? årsdebut, tränaren ligger lågt, går inte med optimal balans, en kusk som är ganska konstig nuförtiden, han kommer väl pressa hästen i dödens till galopp. Första gången den inte kommer ta spetsfrån start, bakskår o.s.v. Jag kan tycka att om man ska gå emot är det idag, sen när jag måste ta ställning då jag spelar system för 180kr blir det såhär.

Tack detsamma.
Träningsbalans och årsdebut....streckad på 59 %!! Garderas alla dagar i veckan...
Filmtokig (+5)
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 18:18   #34

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
årsdebut, tränaren ligger lågt, går inte med optimal balans
..."hästen håller hög klass och kommer att göra ett bra lopp direkt, det känns så i alla fall och han ska nog räknas direkt"...

Fast Rolex borde väl vinna trots att den inte är toppad? Vann ju förra året med skor efter tre månaders vila. Nu är det en månad längre. Kontio lär nog sända fram hästen rätt så omgående. Tidig spets.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 18:19   #35

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Testar få gratis spelpengar, V/100 JK's Baron
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 18:20   #36

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
I see :-) Svart Kronos måste nog sänka sitt rekord minst 1,5 sekunder idag för att vinna och det med Fredde B från bakspår på förmodat snabb bana
Helstängt huvudlag på 9 Elton Boko. Kan få en fin smygare...
Gammal 2015-04-13, 18:25   #37

Standard

Lade märke till att 3 Order By Keeper har blivit kastrerad. Första barfota bak, endast 2%. Om nu någon vill fälla Rolex Bigi är ju den intressant...
Gammal 2015-04-13, 18:28   #38

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39614
Standard

59 % på Rolex Bigi får anses vara väldigt bra trots årsdebut. Hade den haft lopp i kroppen så hade den nog varit streckad på minst 79 % här.
Chiron (+3)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 18:28   #39

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4307
Standard

Citat:
Lade märke till att 3 Order By Keeper har blivit kastrerad. Första barfota bak, endast 2%. Om nu någon vill fälla Rolex Bigi är ju den intressant...
Intressant men Redens hästar brukar behöva ett lopp i kroppen!

Twigs Voice spetsar och går en 13 tid, vem ska plocka ner den?
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 18:31   #40

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 492
Standard

Citat:
Helstängt huvudlag på 9 Elton Boko. Kan få en fin smygare...
Ja om gardering men om Varenne Avenue går felfri vilket jag tror så borde det vara bra chans. Swimming Pool är mitt andra streck om gardering, den hamnar ogärna utanför prispallen. Fördelen med de första loppen är att man kan avvakta värmningar och sen info innan man bestämmer sig. vad tror du om spik På Varenne Avenue?
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 18:32   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Intressant men Redens hästar brukar behöva ett lopp i kroppen!

Twigs Voice spetsar och går en 13 tid, vem ska plocka ner den?
Jo vet att de behöver det, men han är rätt så positiv. Tror ändå att Rolex Bigi vinner rätt så komfortabelt om den är så förberedd som stallet säger, trots skor...

Korpi brukar väl köra i lite likt Kolgjini när han spetsar? Blir det högt tempo lär ju favoriten ändå vinna.
Gammal 2015-04-13, 18:35   #42

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MikaF Visa inlägg
Ja om gardering men om Varenne Avenue går felfri vilket jag tror så borde det vara bra chans. Swimming Pool är mitt andra streck om gardering, den hamnar ogärna utanför prispallen. Fördelen med de första loppen är att man kan avvakta värmningar och sen info innan man bestämmer sig. vad tror du om spik På Varenne Avenue?
En fin spetshäst men har haft infektioner, kan vara långt ifrån toppform. Lär inte heller få något gratis i loppet. Swimming Pool är ju som du säger en stark häst. Adielssons häst ska ju gå första barfota runt om. Tyska hästar brukar generellt sett vara starka i den här klassen...
MikaF (+3)
Gammal 2015-04-13, 18:36   #43

Shooters avatar

Standard

Testar Playboy Face som vinnare då Redéns ser lite hetsig ut. Felfri vinner nog Redéns.
Gammal 2015-04-13, 18:46   #44

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Klart tarzan tackar ja han får alltid en plats nu. Glömmer aldrig skandalen med friction..sån maffia.

ONTOPIC kusken som kör ametrin är ju grönare än gräset..står det något om twigs voici i SS?
Jo, vi har alla noterat kusken bakom Ametrin, kör säkert galopp.

Nåväl den ska spanas in, likaså Moni To Spare och några till. Spelet får vara idag, tid för det finns först i slutet på veckan.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-13, 19:05   #45

Shooters avatar

Standard

Många galopper på Sundbyholm hittills.
Svara

td