|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
i nästa har jag bara 2 och 7 Ametrin är nog bästa hästen men jag spelar på ekipage och chansade bort den p.g.a orutinerad kusk .....får se om det straffar sig?
Senast redigerad av MikaF den 2015-04-13 klockan 20:42. |
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
Nä. Du står. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5) |
||
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
om inte spelarens häst hade galopperat, hade alla spelare vunnit. hört en del ggr att "den hade vunnit utan galopp." kanske, men det kan du aldrig veta.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Detta är spelet trav. Riktigt roligt
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Det såg bra men räckte inte synd
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Överlägsne kusken vann såklart. Och jag hade utgång på målgaloppören såklart. Så jäkla onödig också!
|
|
|
|
#84 |
|
Dumstruten på....missade den på två hästar trots varningar om bf och jänkarvagn här på Sharps.....Snyggt ni som satte den !
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Den killen kommer gå långt. Kaxigt att lämna andra ut passera favoriten och blåsa till ledning mot en mer betrodd och sen vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+5) |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Om två veckor fyller stoet Cherry 12 år.Gjorde 6 starter 2013, ingen sen dess och så plötsligt hör jag att hon springer i ryggen på Julien F.
Va? Nåja, det var bara ordkonstnären m.m. Robin Hedström som inte kan bättre än så här. Sherry heter visst Goops häst.En skillnad för mig i a.f. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+2) |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Har redan gått långt. Lite klassblandning att han får möte det här kuskmotståndet faktiskt. Sen måste man ha en hyfsad häst också, men kör de lika bra hästar allihopa och har likvärdiga lägen (teoretiskt) vinner Oskar varje gång. Helt överlägsen.
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
Men att Oskar J är en av de absolut mest lovande kuskar vi har skriver jag gärna under på.
|
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Lever! 4, 7, 12 nu....
|
|
|
|
#90 |
|
Då åker en av oss nu iaf Doob eftersom jag har spik på 6:an....
Lycka till! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+1) |
|
|
|
|
|
|
|