|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Jägers
Bakspårs häst blir storfavorit imorgon på Jägers i Avd 1. Vi såg hur det gick för bakspår i helgen där.
Nu kör vi. ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
bra att du öppnat tidigt, ska börja plugga nu., nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Spelvärdet kan väl diskuteras på Alfas Da Vinci . 72 procent blir det inte som nu men säkert en bra bit över 50 procent av insatserna. Distansen är väl också ett litet frågetecken. Den hade ju innan senast bara varit ute i långlopp sedan stenåldern.
Men med saxbana från Norge i morgon kväll och både SM final i hockey och Madrid derby i champions League avstår jag att läsa på och kollar loppen efter hockeyn och fotbollen. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
hur bra är rajah press? nån info?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Snart dags. alfa da vinci står i 60% wtf?
Folk snackar viking cup, men slår den invändige jäger? kandelaber 2% pacificator 12% i samma lopp mysigt nu kör vi |
|
|
|
|
|
|
#6 |
jäger |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
6 Promise Me (V64-6) fick en ganska elak öppning senast och det satte sig i benen till slut. Hon trivs bäst med ett rygglopp och det är så jag tänkt lägga upp det. Jag vill vara noga med att vi närmast siktar mot ett uttagningslopp till Drottningens Pokal varför jag knappast vill ha en häst som går i botten och dessutom sparar vi hovarna och kör med skor runt om.
Varför anmäler Lövgren barfota? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Många tycker att 2 Impression i avd 6 är en spik. Men det är ju trots allt årsdebut. Är inte 5 Anna Greta snabbare i starten än Impression? Då lär ju 7 Valetta Strix överta. Får ej glömmas om man garderar! 6 %!
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mer snack från alla håll! Sådant behövs. Sex rätt finns alltid på sharps, gäller bara att ta rätt lopp från rätt användare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Avd 4: 4 Budets Ragnhild - första gången barfota runt om i Dyhrbergs regi, alla rekordtider tagna med dagens balans (Flemming Jensens regi), Dyhrbergs hästar är på uppgång just nu, kanske inte världens bästa kusk men procent är också därefter - 1 %!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Avd-1: 7 Amor de la rue. Känns given vid gardering! 3%!!
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Dags och vinna nu tycker man då. Amor har sex starter iår, två ggr 2a. Tre ggr 3a. Plus bra tider i varje lopp nästan. Mot helt ok mostånd, dock kanske bästa distansen är 1640?
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
|
||