|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
2 målfototorsk och hade även dyhrbergs till 35 gr som också blev omsprungen går bra nu :(
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Man kan konstatera att Ludde har form på grejorna iallafall...
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Vad hette du innan du vart lockad softpojke eller något. Tror inte jag är känd som en bluffare här på Sharps
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Tänk om man kunde få för sig att spela tvilling i DD-loppen då, men nej man är hjärntvättad att plötsligt glömma bort den spelformen när det är dags för DD-lopp
![]() Nej nu var det färdiggnällt. Ladda om till Mantorp på lördag!
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
![]() Och så blev det galopp på båda två, en från start och den andra på upploppet, helt värdelöst och bara att ta nya tag..... Senast redigerad av tomtom2 den 2015-04-14 klockan 21:55. |
||
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
Sen vad du är känd här spelar väl mindre roll för mig. Jag var tveksam till att spelvärde skulle ranka som dem gjorde i V64-1. Vilket dem inte gjorde heller. Men eftersom sharps är så otroligt viktigt för er, kan du få lite mer av mig. Det bjuder jag gärna dig på för din fina uppoffring. |
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
6 Promise me med Jocke står i 5x på vinnare, slänger in lite.
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
![]() Nej men jag håller med, den bör inte räcka. Speciellt som det kommer kosta en hel del att komma till spets. Men med den stallformen alltså...ingenting är omöjligt... Något spelvärde till 10ggr kan det ändå inte vara.
|
|
|
|
#87 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#88 |
|
Vilket dem inte gjorde heller Filmtokig. Du är full av Skitsnack grabben
|
|
|
|
#89 |
|
Haha, man trodde nästan det skulle räcka hela vägen där ett tag...
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Nu har du tappat mig totalt vad du talar om, jag förstår absolut ingenting. Men om du syftar på att detta
Citat:
Som spelvärda idéer så vill jag säga nej, varken bra eller spelvärda. Men jag är inte mycket bättre själv. Hade iallafall tio fyror idag. Så jag är väl nöjd. Kunde blivit två femmor, men sådant är trav. Ha en fortsatt fin kväll du. |
||
|
|
|
|
|
|