|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#17 |
|
Varför är Leia Way så bortglömd, äntligen ett bra spår. Rak dubbel borde ju vara 5-5...
Edit: Eller varför inte tvilling med Leia Way - 2-5 - riktigt högt odds... Senast redigerad av Chiron den 2015-04-14 klockan 12:49. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Goopen fick ingen fart alls på hästen. Hade ju fått loppet kört i halsen.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mm det fick den , men Leif han är fan nya Ludde fast med kassa hästar. Vad vart lk ? Oplacerad
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jag vet inte vad Leif tänkte.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ur Vi Tippa: 5 On Track Piraya såg dunderfin ut senast som fastlåst bakom ledaren.
Ur Travronden: Det ser ut som bra chans, säger Ola Frisell i stall Goop. I mina ögon var hästen viljelös.Duffman bara bäst trots loppförloppet. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Pinsamma insatser i mina ögon: Toppstreckad Cut Him Some Slack.Tränare - Fredrik Pedersen.
Mr Miles i avd.2.Bakspår på innern, helt ostörd i galopp.I sulkyn - samme Fredrik Pedersen. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
![]() Synd att du inte hade Jakobsson i första... |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
fick då en LD iaf. x 100 spänn. hade suttit väl förspänt inför slutet nu om 9an hade vunnit i första fleris med 1-4-5-8-10-11 x 10
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
nu storvinner väl magnus igen. "mjaa mjee kanske hmm jooo vi får se, känns iaf ok"
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fan att man ska ändra sig från duffman te Goop!!! Varför kör inte goop offensivt med en sån stark häst??
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
HAHAHAHA magnus. han hade nog satsat hus å familj på sina båda sina vinster.
Lopp 1, GLOBAL PATRIOT Har inte varit med på länge men känns fin i jobben. Nu har vi dessutom bakspår så jag ligger lite lågt i comebacken. Lopp 4, BEPPEN PALEMA Har känts fin i jobben sedan han kom till mig även om vi inte har kört några tuffare farter. Det här får bli lite av ett test och se vart han står. imorrn har han Lopp 8, GLOBAL NINJA Kändes fin när hon satt fast senast och vi smyger med så får vi se hur långt det räcker. så det är väl fullgas mot spets å sen vinner han med 20 meter |
|
|
|
|
|
|
|