|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Det är inte ovanligt att den sista platsen besätts timmarna före spårlottningen.
|
|
|
|
#17 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ja, det är iofs efter ogp.
Det jag menade är att fältet kommer vara öppet länge till, och åtminstone till ogp.
|
|
|
#18 |
|
She Loves You är Sveriges och därmed finlands bästa chans i elitloppet!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Glömde man flyttade ogp till efter elitloppet förra året.
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Skulle vilja se Quid PRo quo!
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Men bra för Delicious då! Blir lättare för henne att vinna när SLY inte är med! ;-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hoppas verkligen Robert Bi kommer, en häst som jag tror skulle tillföra Elitloppet en del, Princess Grif bör väl var alika aktuell som Moving On, gjorde i mina ögon ett bättre lopp igår.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Har lirat årets vinnarlir på elitloppet precis när jag hittade tumble dust till 45 ggr på unibet. djävulskt överodds enligt mig. tyckte han såg bländande ut igår o känns som han kommer va ännu vassare iår.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nu har Panne de Moeur varit ute och luftat sig. Satsar säkert mot Elitloppet. Det gör nog även Nuncio som förmodligen leker hem V86-6 ikväll.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Finns det inte risk att den gått hårt åt i USA och nu med alla omställningar inte direkt kan leverera i sverige? Kan den verkligen vinna elitloppet som 4-åring?
|
|
|
|
#30 |
|
Om hästen kan vinna Elitloppet vet jag inte, men motståndet idag bör den slå. Jag tror inte att Tarzan vill riskera att tappa en etta i programraden, utan att den är rejält tränad för det här. Volstead spikade jag i årsdebuten och den vann ju hur lätt som helst, så alla Melanders pållar är inte i behov av lopp i kroppen för att prestera.
|
|
|
|
|
|
|
|