|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Håller inte riktigt med. Så tunt med bra hästar/prestationer just nu att jag hellre har med Mosaiqen vid minsta lilla formbesked i Copenhagen cup än någon utfyllnadshäst som är chanslös trots toppform.
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Får dricka fler bärs istället!
|
||
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
stå utanför e-läktaren och känn stämningen. håren reser sig på armarna.
|
|
|
|
|
#66 |
|
Tråkigt, men då kan man väl utesluta elitloppsfunderingar i alla fall.
|
|
|
|
#67 |
|
Nu kommer Delicious ut till start , Bollnäs 11/5.
Wohoo, hinner komma i form till Elitloppet! Henne vill jag verkligen se där och vinna med. Duktig trea i försök och final redan förra året. Samma upplägg som förra året och det gick ju finfint.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Champinj0nen (+1) Senast redigerad av Helge den 2015-05-05 klockan 10:00. |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Support Justice klar för Elitloppet. Klara hästar så här långt:
Timoko Maven On Track Piraten Digital Ink Wind Of The North B.B.S.Sugarlight Aladin d'Ecajuel Support Justice |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
"- Jag har väl tre aktuella. Quick Fix, El Mago Pellini - och Mosaique Face."
Säger Ludde i Expressen idag. |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Haha, Ludde aka trollkungen. Han har 0 aktuella.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Ett Elitlopp utan kolgjini tycker jag haltar lite då han ju är en stor profil. Mosaique face tycker jag är given om han är i form. Det är dock ont om tid. Quick fix räcker inte El mago Pellini tycker jag behöver göra ett riktigt vasst sprintlopp om han ska bli aktuell. Har ju visat lite startsnabbhet vid vissa tillfällen o jag blev väldigt imponerad av jägersstarten o det kan va en lite outsider till biljett.
Förresten .är det nån som har koll på hur det står till med orechietti? skadade han sig ifjol eller hur var det? |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
Ludde är en profil och en kung i mina ögon av diverse anledningar. Men inte ens en av mina stora favoriter har en plats om inte hans häst förtjänar sin plats.
|
|
|
|
|
#73 |
|
dubbelpost
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
Förresten ser jag att oddset på tumble dust är uppe i 65 ggr nu. Helt galet o på söndag går han ut i Köpenhamn o därefter kommer inbjudan som ett brev på posten
|
||
|
|
|
|
|
#75 |
|
Jag drömde något konstigt inatt. Kom inte på vad det var förrän jag råkade höra att de pratade om Maven och Elitloppet på tv nu. Det var det jag drömde! Maven pissade på dem över upploppet i finalen! Brukar inte lira i det loppet men nu ska jag ta och lägga en peng på henne! Har varit helrätt på henne på liret sedan hon kom till Sverige och jag trodde då inte mycket på henne inför sista söndagen i maj, men nu skiter jag i analysen, lägger en peng på sanndröm-scenariot och njuter av sporten
|
|
|
|
|
|