Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-23, 17:00   #136

mille94s avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 1475
Standard

Jennifer Tillman inbjuden nu! Första kvinna att vinna elitloppet?
mille94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 17:03   #137

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61677
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mille94 Visa inlägg
Royal Fighter vinner inget elitlopp. En finalplats om maxflyt i försöket kanske.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khiarshoor (+25)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 17:03   #138

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39636
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mille94 Visa inlägg
Jag tror inte hon vinner finalen. Hon får nog vara glad om hon tar sig dit.
Khiarshoor (+25)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 17:07   #139

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Vilka kommer till final då? En Tillman bakom bilen som spetsar med en barfota Fighter är 100% i en final. Ni kanske borde se över vilka som faktiskt är med i Elitloppet i år och vad dem är kapabla till under kort distans. Kontra Fighter.

Hon tar sig till final.

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-05-23 klockan 17:12.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 17:11   #140

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61677
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Vilka kommer till final då? En Tillman bakom bilen som spetas med en barfota Fighter är 100% i en final. Ni kanske borde se över vilka som faktiskt är med i Elitloppet i år och vad dem är kapabla till under kort distans. Kontra Fighter.

Hon tar sig till final.
Dom har inte kunnat köra den barfota så ofta tidigare, så om dom tror på realistisk chans till finalplats måste den nog gå med skor i försöket.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 17:11   #141

Shooters avatar

Standard

Citat:
Vilka kommer till final då? En Tillman bakom bilen som spetas med en barfota Fighter är 100% i en final. Ni kanske borde se över vilka som faktiskt är med i Elitloppet i år och vad dem är kapabla till under kort distans. Kontra Fighter.

Hon tar sig till final.
Kan bli svårt, men först ska vi se vilka som kommer i vilka heat och vilka spår de får.
Gammal 2015-05-23, 17:37   #142

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Jag får erkänna att jag hade fel, dock talade jag utifrån vad den hade visat vid den tidpunkten, ingen kan tycka att den skulle ha kommit med utan loppet idag? Konstigt att ni inte ifrågasatte mig då utan efter loppet? Alltid lätt efter loppen har gått.
Filmtokig (+1), the_mirage (+1), Migge (+1), Sicken (+1), Fulsprit (+3)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 17:38   #143

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Jag får erkänna att jag hade fel, dock talade jag utifrån vad den hade visat vid den tidpunkten, ingen kan tycka att den skulle ha kommit med utan loppet idag? Konstigt att ni inte ifrågasatte mig då utan efter loppet? Alltid lätt efter loppen har gått.
Bra skrivet. Men en motfråga, en häst som springer snabbaste tiden i år, måste väl ändå "ha det i sig" om du förstår vad jag menar? Så att så jävla kass är väl inte hästen eller har varit.
Gammal 2015-05-23, 17:39   #144

sirlarssons avatar

Standard

Citat:
Bra skrivet. Men en motfråga, en häst som springer snabbaste tiden i år, måste väl ändå "ha det i sig" om du förstår vad jag menar? Så att så jävla kass är väl inte hästen eller har varit.
Grejen är att Ludde tror att hans hästar ska vara med på gamla meriter, hästen har inte visat något i år förrän nu. Givet att den ska med på dagens insats (utan att jag ens sett loppet) men Ludde måste förstå att hans hästar måste prestera likt alla andras hästar för att förtjäna en plats.
Filmtokig (+1)
Gammal 2015-05-23, 17:41   #145

sirlarssons avatar

Standard

Jag är aldrig sen att erkänna när jag har fel, trodde hästen hade mycket liten chans idag och hade nog dissat den på 4 streck typ (la inget eget system idag) men kul att hästar visar form inför elitloppet, Maven lär väl inte varit dålig idag heller? Grymt fin tid.
Gammal 2015-05-23, 17:55   #146

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Jag är aldrig sen att erkänna när jag har fel, trodde hästen hade mycket liten chans idag och hade nog dissat den på 4 streck typ (la inget eget system idag) men kul att hästar visar form inför elitloppet, Maven lär väl inte varit dålig idag heller? Grymt fin tid.
Hade inte någon tro på att den skulle prestera heller! Så som hästen såg ut förra starten hade jag hellre gissat på ett bredlopp än elitloppet!!

Men fantastiskt kul att hästen presterade och grymt roligt att vi får med trav Sveriges största personlighet (käft), Ludde!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 17:56   #147

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Bara kika på årets resultat = inget för Elitloppet. Men idag så

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 17:58   #148

Shooters avatar

Standard

Ludde har ju sagt hela tiden att det inte är något självändamål att vara med i Elitloppet, utan att han måste ha häst till det i så fall.
Gammal 2015-05-23, 18:01   #149

Shooters avatar

Standard

Borde du ha någon med, Quick Fix kanske?

- Nja, kanske Quick Fix men faktum är att jag fick Mosaique Face friskförklarad i går också vilket känns jävligt bra! Men han måste ju visa något också, jag måste hitta ett lopp till honom. Han har kapaciteten, det är ingen som tvivlar på.

Så du har inte gett upp hoppet på Mosaique Face, alltså?

- Nej det har jag inte, jag kommer leta upp ett lopp. Den åkomma han hade försvann bara på några dagar, så det var jävligt positivt. Jag fick en chock i fredags när han var så jävla dålig.
Gammal 2015-05-23, 18:01   #150

mackyyys avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6348

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Vi snackar om en häst som vunnit svenskt travderby, Europaderbyt, Sweden Cup(två heat över aktuell distans liksom Elitloppet. Dessutom världsrekord över medeldistans.

Inga jättelopp i år, men tog sig till ledning i PdA och stumnade.

Ludde har sagt att han känns lika fin, om inte finare i träning jämfört med ifjol.

Ibland är det bättre att knipa. Du utmärkte ju dig, men inte positivt 😀

Så du menar att den inte ens skulle fått chansen att visa vad den kan i loppet som gick idag?
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td