|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Jennifer Tillman inbjuden nu! Första kvinna att vinna elitloppet?
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Royal Fighter vinner inget elitlopp. En finalplats om maxflyt i försöket kanske.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Khiarshoor (+25) |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Jag tror inte hon vinner finalen. Hon får nog vara glad om hon tar sig dit.
Khiarshoor (+25) |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Vilka kommer till final då? En Tillman bakom bilen som spetsar med en barfota Fighter är 100% i en final. Ni kanske borde se över vilka som faktiskt är med i Elitloppet i år och vad dem är kapabla till under kort distans. Kontra Fighter.
Hon tar sig till final.
Twitter: @Filmtokig Senast redigerad av Filmtokig den 2015-05-23 klockan 17:12. |
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#141 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#142 |
|
Jag får erkänna att jag hade fel, dock talade jag utifrån vad den hade visat vid den tidpunkten, ingen kan tycka att den skulle ha kommit med utan loppet idag? Konstigt att ni inte ifrågasatte mig då utan efter loppet? Alltid lätt efter loppen har gått.
Filmtokig (+1), the_mirage (+1), Migge (+1), Sicken (+1), Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Bra skrivet. Men en motfråga, en häst som springer snabbaste tiden i år, måste väl ändå "ha det i sig" om du förstår vad jag menar? Så att så jävla kass är väl inte hästen eller har varit.
|
|
|
|
#144 |
|
Grejen är att Ludde tror att hans hästar ska vara med på gamla meriter, hästen har inte visat något i år förrän nu. Givet att den ska med på dagens insats (utan att jag ens sett loppet) men Ludde måste förstå att hans hästar måste prestera likt alla andras hästar för att förtjäna en plats.
Filmtokig (+1) |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Jag är aldrig sen att erkänna när jag har fel, trodde hästen hade mycket liten chans idag och hade nog dissat den på 4 streck typ (la inget eget system idag) men kul att hästar visar form inför elitloppet, Maven lär väl inte varit dålig idag heller? Grymt fin tid.
|
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Citat:
Men fantastiskt kul att hästen presterade och grymt roligt att vi får med trav Sveriges största personlighet (käft), Ludde!
|
||
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#148 |
|
Ludde har ju sagt hela tiden att det inte är något självändamål att vara med i Elitloppet, utan att han måste ha häst till det i så fall.
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
Borde du ha någon med, Quick Fix kanske?
- Nja, kanske Quick Fix men faktum är att jag fick Mosaique Face friskförklarad i går också vilket känns jävligt bra! Men han måste ju visa något också, jag måste hitta ett lopp till honom. Han har kapaciteten, det är ingen som tvivlar på. Så du har inte gett upp hoppet på Mosaique Face, alltså? - Nej det har jag inte, jag kommer leta upp ett lopp. Den åkomma han hade försvann bara på några dagar, så det var jävligt positivt. Jag fick en chock i fredags när han var så jävla dålig. |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6348NHL 2014/15 Stats: 83 - 122 - 11 ROI: 115.74% Vinstprocent: 40.49% |
Citat:
Inga jättelopp i år, men tog sig till ledning i PdA och stumnade. Ludde har sagt att han känns lika fin, om inte finare i träning jämfört med ifjol. Ibland är det bättre att knipa. Du utmärkte ju dig, men inte positivt 😀 Så du menar att den inte ens skulle fått chansen att visa vad den kan i loppet som gick idag? |
|
|
|
|
|
|
|