|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Funderar på att spika Forecast i V64-2. Mötte 2 och 6 sist, tog spets och höll bra till andra platsen. Kan ta spets igen fast spår 8. Kortare upplopp denna gång, dessutom mycket mindre spelad än favoriterna
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Letade lite efter skrällar. Det verkar inte finnas så många idag men bortsett från Nassau som jag nämnde innan är det nedanstående...
Avd 1: 9 Xenia G.T. - går väl ner i klass och ska gå barfota runt om... Avd 4: 1 Takida Trot - om Kontio spetsar lär Takida smyga perfekt, lite väl bortglömd idag, distansen är ett frågetecken men Göstasson brukar skrälla ibland... Såg att Goop ska köra 9 Angelina Vacation i samma lopp, Pakkanens gör ofta bra lopp (stall på uppgång), lika bortglömd, inte ofta han är så lågt streckad i ett öppet lopp! Lycka Till! Senast redigerad av Chiron den 2015-04-16 klockan 17:49. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
fin h2h på betsson flex lane 1,95 mot gross weight 1,75 den plockar ja iafalll
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jag tycker denna omgång ser rätt så svår ut, men det betyder inte att det blir stor utdelning. Jag tycker många lopp är relativt jämna, speciellet Avd 1 & 2. Vill hinta lite här.
Avd 1: 4 & 11. Tänkbara skrällar. Avd 2: Garderar ni här glöm inte Redéns nr 4 Im just a sund. Presterar bra gång på gång, bättre och bättre, lite tuffare upp nu. Men är absolut inte chanslös på segern. Avd 4: Som vanligt står Jorma före alla andra, men jag tror inte han vinner ändå. Ska någon vinna längst fram är det Takida Trot. Lycka till ikväll. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
V4-3. Gudrun K. Får se om det blir lönt att lira vinnare, bara vinner detta lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hade varit STENKLART om 10:an bara hade hållit ihop travet... Begränsade Gudrun gjorde ett jättelopp så länge det varade! Alldeles för högt tempo för den begränsade åsnan
|
|
|
|
#26 |
|
Varje dag får en Per Ottosson utrymme på Axevallas hemsida för sina drag.Han har inte haft rätt på evigheter.I kvällens DD-1 för ston påstår han att valacken Champ Walk In är ett bra spel.Hur många minuter lägger han ner på sina tips?
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
intressant att du fortsätter läsa hans tips trots att han inte haft rätt på evigheter
|
||
|
|
|
|
|
|