|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Romme
Bästa spik? bästa drag? Kallblodfenom. Månprinsen borde krossa dem eller ?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Highspeed Call, Månprinsen och Sweetsformysweet.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Är en 2:a! I kupongdelen har du skrivit en 1:a, bara så du vet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+3) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ingen som lirar idag eller? Luktar de dålig utdelning?
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tack för det, rättat!
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Är sweetsformysweet vinnare? Ja tycker den känns som en av flera? Är verkligen atcion launcher en bra spik som atg föreslår? I de loppet att spika över huvudtaget? |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
När det gäller Sweetsformysweet beror väl loppet mycket på Naomi Wibb. Når den spets vill de ju köra i tät. Fast Ballerina River vill ju också köra där. Lär bli tempo, i sådana fall öppnas loppet upp, så ja den är nog en av flera. Action Launcher går ju upp i klass men den lär nog ta spets och den är svårslagen därifrån. Känns ändå som att Alsén kommer att köra lite för fort i tät, därmed göra det lättare för bakspår hästarna att komma in i matchen. Lycka till! |
||
|
|
|
|
|
#9 |
|
BBS Florino i v64-2 har ruggigt bra platsodds..... 4.5 på bet365 och 5,5 på UB.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
startsnabb-barfota-springspår-dock så sparar man norsken....... inga högdjur emot. Jag tror BBS Florino har bra chans.
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Romme, kanonlopp i kväll. En av mina favorit banor som helhet.
Bortsett från kvällens travlopp finns det tyvärr minus under kvällen: Vi måste uthärda Robins stämma, det är tråkigt, tragiskt och beklämmande att höra hans -samma, samma, samma frågor, saknar helt ordförråd. Han tråkar ut folk. Värre än värst Dalatravets speaker, hur kan han få fortsätta och spela pajas? Lovar att är känd i hela trav Sverige. Vill han spela huvudrollen under en travtävling vilket inte ingår i en speakers uppgift. Han har missuppfattat sin uppgift helt, jämför med vilken speaker på vilken bana som helst. Han uppträder närmast som en kreatursutropare i Texas. Jag vet att klagomål framförts till styrelsen utan åtgärd tydligen. Tyvärr förstör han en del av travupplevelsen
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Spikar örbäckens Marion idag på allt.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Månprinsen vinner (förstås) om nu inte Melander lyckas köra bort honom...
Dock intressant bakom! 7 Hulte Magnus är ingen sprinter och visst känns det som att 9 Hallsta Lotus gjort sitt bästa... SNACKA OM LAVAT INTRYCK på 3 Stjerne Jerven senast!! Fast med ett ton på Färjestad och med dessa förutsättingar är jag säker på att han springer nedåt 22-strecket! Kanske under det rentav! Månprinsen höjer sig markant, men jag vill hävda att Stjerne Jerven höjer sig lika markant bakom!! TVILLINGEN KÄNNS "KLAR"! Får vi 3,00-3,50 månne!?
|
|
|
|
|
#15 |
|
Detta system har jag kommit fram till idag, V6. Några synpunkter innan inlämning?
![]() av1. 4,5,7,11 av2. 1,3,12 av3. 1,2,4,5,6,7,9,13,14,15 av4. 5 av5. 1 av6. 1,2,5,6,9,13,15 |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
I know, men mitt smeknamn som yngre var Abborren, så måste alltid spela honom. Ända hästen vald på "känsla"
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tack för du säger de, jag satt och ville verkligen inte ta bort honom, men var andra som talade mer för sig. Men hade känsla för han, så jag får styra om sista loppet liten, och få med honom, du övertyga mig. Första känslan är oftast rätt. Vem ser du av mina valda som sämst chans? i av 6?
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Edit: När du ändå streckar så många kan det vara livsfarligt att inte ha med Walmanns Anthologie, hög grundkapacitet... Senast redigerad av Chiron den 2015-04-17 klockan 19:21. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Vilket bra svar av Larsson med Pave The Way, vet inte om jag ska köra i ledningen eller inte...
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Abborren ska tydligen gå med goggles idag...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Eklas Superior 2%??? Tillräckligt sjukt för att jag ska känna mig tvungen att spika.
I avd 6 ska man inte underskatta effekten som strykningen får för 7 och 8. Effekten blir extra påtaglig när det rör sig om spårtrappa. Det här kan vara intressanta hästar på DD idag. |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
1) 7 verkar klart
2) 3 Billy låter konfident 3) 4,5,6,7,13,14,15 favoriterna plus Johan Wiman 4) 5 världens bästa kallblod 5) 1 6) 1,2,5,8,9,15 Kostar 42:-. Fleris endast 6 rätt |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Menar väl 7 och 8?
Senast redigerad av Chiron den 2015-04-17 klockan 20:09. |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lord rocket hade varit rolig, Pave la sig direkt. Annars hade lorden vunnit. De va synd
|
|
|
|
#28 |
LORD ROCKET
gik top løb, forstod bare ikke at FREDRIK B LARSSON slappte til favoriten nå
PAVE THE WAY er bedst fra spids.- |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tvilling 7-5 gav 9.8. Spela bara 200 dock!
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Någon som har lust att kolla limoncellis senaste lopp. Står att han gjorde ett bra slut varv från dåligt läge senast. Undrar hur dåligt han kom på det från sitt femtespår innan jorma gick på. Sitter inte hemma.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Skulle det kunna vara så att jag menar avd 6 IDAG? Skulle det kunna vara så att jag menar ROMME? Skulle det kunna vara så att jag menar V64?
Ja, så skulle det kunna vara med tanke på att vi är inne i tråden som heter "V64 Romme"! Vad fan är det med folk...? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+2) |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Där gjorde Capone ett bra jobb. 5 Enzo Boko. Tack.
|
|
|
|
#34 |
|
Nästa lopp trio. 5 3 vem kommer tra, vill spela en rak. Hallsta?
|
|
|
|
#35 |
|
Fy fan vilken häst alltså. Undantagshäst, ett unikum... jag kan inte fatta det
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Man undrar med hur många meter Månprinsen skulle kunna vinna med en "elitkusk"?
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Månprinsen 57 starter. Samtliga med tränaren i vagnen. Tänk vad spännande det vore att få se den tävla med en riktig kusk en gång. Hästen är ju lika grym som kusken är usel.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Jag har sagt det tidigare. Gunnar MÅSTE leja bort styrningen i elitkampen om det ska gå vägen. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kasse (+6) |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hallsta verkade inte ha ont i kroppen, pensionär. 10 mile är Respekt
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Är han eller någon släkting delägare?
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
i travsverige, Gunnar har ju sagt att han i sommar ska känna på faksens 17.9 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3) |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Chansar med att Goldwin håller vinnarhålet på DD
|
|
|
|
#45 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2015-04-17 Bana: Romme Spelform: Dagens Dubbel, omg. 213 Avd Ordinarie hästar 1 9 Goldwin 2 5, 8, 9, 14, 15 Vadet gäller startnummer 5 x 60,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: C706 2B08 0DBD 1111
|
|
|
|
#46 | |
|
Citat:
![]() Om han får vara frisk och kry under sin karriär så tror jag faktiskt han kan klå faksens världsrekord. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bra annalys
|
|
|
|
#48 |
|
Vad gjorde Pettersson? Ville han inte vinna?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ja Kihlström lyckades att inte vinna nu...Räcker ju inte att bara köra sista 250....SUUUUUCK
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Grym bortkörning av T.Pettersson, hade väl vunnit plättlätt?
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Löjligt att skänka bort loppet till Kihlström!
forbidden_closet (+5) |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ja fyfan vad patetiskt det ser ut när ingen vågar tävla. Nu är jag iofs sne för att jag satt med spel på Naomi Wibb men iaf, Goop är saknad i sådana här lopp! Men borde väl räknat med att Fernlund skulle sitta kvar i rygg trots att han kunde gått ut efter första rusningen. Rädd för dödens som alla andra fjantar som tror att "vinnarhålet" är så vansinnigt mycket bättre än 1:a ut.
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
|