|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Slänger in en rak DD redan nu: 1-6.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vad var det som var fantastisk? Spetslunk och vann på 17,7 på en snabb sommarbana. Det var ju motståndet som var bedrövligt när Redéns och Båths galopperade bort sig. Hade Eriks gått felfritt hade den vunnit lätt.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
Och såhär
hade jag spelat om jag hade spelat;
1- 4 GLOBAL REVENGE 2- Svårt här inte många H&V från läge, 1? 3- 3 TOP DEGLI ULIVI (IT) 4- 11 LIENPILEN 5- 6 NAHAR 6- 6 GIGANTIC RIVER Direkt från strecklistan men så blir det när man har bråttom. 6-6 på DD, nja jag är tveksam. Mvh Ulf-Eddie |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Yes, han har alltid varit underskattad som tränare av unghästar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Testar en dubbel. Tror Robban får överta med Nahar från QPQ och är vinnaren av första. I andra tar jag Janne Sisu
6-3 x ? |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Jag skrev att Söderbergs stallform var bra. Du skriver att loppet var dåligt? |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
De av Er som spelar DD kanske kan ta med 8:an i sista. Hurricane Brodde. Häst i form och kan smyga med. Då det inte finns några kanoner med i loppet kan den vara en rysare!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
Nahar |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Grymt att Lienpilen inte räckte idag, skulle ha legat still utanpå ledaren 6oo kvarr och inte offrat krafter på att pressas, då hade det funnits lite krafter kvar att svara Uffe. Trion satt i alla fall klockrent
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dagens enda spel för mig blir en chansdubbel. Meningslöst att spela 10 kr dubblar med jättefavoriten i dd-1 d¨å potentialen är någon hundralapp i vinst och det klarar jag mig utan. Chansar på att Redén kan få ryggen på favoriten och att det sen blir lunk. Med öppet huvudlag ffg i livet kanske inte Båths häst då är så morsk på upploppet och formstarka VH spurtar förbi. Det troliga dock spets och slut på favoritern.
Chansar bort favoriten i dd-2 med skor idag. Hoppas det räcker med övriga i dd-2 om man skulle lyckas i dd-1. Men troligtvis 60 kr i sjön. Registrerat spel Datum: Söndag 2015-04-19 Bana: Bergsåker Spelform: Dagens Dubbel, omg. 217 Avd Ordinarie hästar 1 5 Västerbo HighFlyer 2 1, 3, 6, 10, 12, 14 Vadet gäller startnummer 6 x 10,00 kr Totalt: 60,00 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Aj, Jättefavoriten skulle tydligen gå med helstängt i dd-1. Då torskar den knappast. Får hoppas på jackpot igen då till Halmstad i morgon.
|
|
|
|
|
|
|
|