Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-19, 16:45   #46

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
45 ggr bet 365 testas en slant...
Fanns nog orsak till att man aldrig testat förut BRF RO på den hästen...
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-19, 16:46   #47

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var nog den bästa comeback man sett av Nahar någonsin. Men oj vad usel jättefavoriten var.
Kan kanske vara det här:

http://www.svantebath.se/allmanna-ny...ws&new_id=1025
Gammal 2015-04-19, 16:49   #48

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61674
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Fanns nog orsak till att man aldrig testat förut BRF RO på den hästen...
Ja, men om du spelar 45 spel på sådana skoryck så sitter spelen mer än en gång och därmed går du plus. Mitt största odds på ett en häst som gick barfota runt om ffg var hos B365 till 175 ggr i kriteriekval för att antal år sedan. Men det var långt innan det blev sådant spelhets som det är idag på barfotahästar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-19, 16:56   #49

Standard

Citat:
Ja, men om du spelar 45 spel på sådana skoryck så sitter spelen mer än en gång och därmed går du plus. Mitt största odds på ett en häst som gick barfota runt om ffg var hos B365 till 175 ggr i kriteriekval för att antal år sedan. Men det var långt innan det blev sådant spelhets som det är idag på barfotahästar.
Japp jag vet men kommer passa framöver på 12 åriga kallblod...
Gammal 2015-04-19, 16:57   #50

Standard

Kör Långben felfritt idag med Trees Ribston så vinner han baserat på vad han sa inför förra starten. Då blev det galopp men han sa att i starten innan satt han fast på V75 med ett ton sparat. Idag åker alla skorna av igen som i det V75 loppet. Satt man fast med ett ton sparat då så ska man väl runda ett sånt här gäng utan problem.
Gammal 2015-04-19, 17:04   #51

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Grymt att Lienpilen inte räckte idag, skulle ha legat still utanpå ledaren 6oo kvarr och inte offrat krafter på att pressas, då hade det funnits lite krafter kvar att svara Uffe. Trion satt i alla fall klockrent
Jag undrar: är inte Lienpilen nästan ett parallellfall till Månprinsen A.M.?
Nästan, då det är flera klassers skillnad på hästarna.Skulle inte Wilhelmsson varit rikare om han lät bättre kuskar köra sin häst?Melander kan skatta sig lycklig då hästen gör sitt jobb trots Gunnar i sulkyn.Så bra är ju inte Lienpilen som för övrigt rankades sist i Travronden!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-19, 17:04   #52

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Kör Långben felfritt idag med Trees Ribston så vinner han baserat på vad han sa inför förra starten. Då blev det galopp men han sa att i starten innan satt han fast på V75 med ett ton sparat. Idag åker alla skorna av igen som i det V75 loppet. Satt man fast med ett ton sparat då så ska man väl runda ett sånt här gäng utan problem.
Känns inte som att det är hästen som ska ha ett lopp i dödens..märklig styrning.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-19, 17:06   #53

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Känns inte som att det är hästen som ska ha ett lopp i dödens..märklig styrning.
Ja, men det är väl inget ovanligt att han kör som att han har en överlägsen häst.
Gammal 2015-04-19, 17:48   #54

Standard

Släck inte ner liven bara för att V64 är slut. Kan nog vara värt att kolla på Robert Berghs nyförvärv i sista loppet. Åke Lindbloms unghästsstärna Re Doc debuterar för honom. Kan väl bara sluta på ett sett när det handlar om en Love You avkomma med kapacitet och när han dessutom rycker alla skorna direkt.

Men något spelobjekt är det såklart inte. Lär ge dålig ränta i ett P21 lopp där uppe.
Gammal 2015-04-19, 17:54   #55

Standard

Citat:
Släck inte ner liven bara för att V64 är slut. Kan nog vara värt att kolla på Robert Berghs nyförvärv i sista loppet. Åke Lindbloms unghästsstärna Re Doc debuterar för honom. Kan väl bara sluta på ett sett när det handlar om en Love You avkomma med kapacitet och när han dessutom rycker alla skorna direkt.

Men något spelobjekt är det såklart inte. Lär ge dålig ränta i ett P21 lopp där uppe.
Jättegalopp i den återkallade starten så dom som gått in till 12 för 10 på toton eller med den som triospik bör nog vara lite nervösa
Gammal 2015-04-19, 18:00   #56

Standard

Jättegalopp även i den giltiga starten. Steg till 13 för 10 och var spelad som vinnare på typ dom 50 mest spelade triokombinationerna. Spelvärde de luxe
Gammal 2015-04-19, 18:52   #57

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Problemet är att man gjort sitt triospel före de återkallade starterna. Då är det go'natt med "spelvärde".
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-19, 19:08   #58
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jag undrar: är inte Lienpilen nästan ett parallellfall till Månprinsen A.M.?
Nästan, då det är flera klassers skillnad på hästarna.Skulle inte Wilhelmsson varit rikare om han lät bättre kuskar köra sin häst?Melander kan skatta sig lycklig då hästen gör sitt jobb trots Gunnar i sulkyn.Så bra är ju inte Lienpilen som för övrigt rankades sist i Travronden!
Visst är det så som du säger, men jag har haft sagolik tur vid Lienpilens vinster och platsresultat så jag vill givetvis gynna min "sponsor", Han var ju i alla fall andrahandare på vinnarspelet nu så Travrondens ranking är ju bara LOL. Får acceptera att kusken inte är nån stjärna. kanske därför jag fått så bra odds?
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td