|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#406 |
|
Respekt för den spelare i Dalarna som satte 7an på sitt 12 kronors system
|
|
|
|
|
|
|
#407 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#409 |
|
Gelormini Gabriele (Voltigeur de Myrt) 15000 kr felaktigt bruk av körspö. Avstängning fastställs av ST under måndagen.
Souloy Fabrice, 500 kr, för att ha använt/försökt använda otillåten utrustning. |
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
Storavinsters rank idag.
Avd1 Rank: A 1,3 B 7,5 Avd2 Rank: A 3 B 2,10,1 Avd3 Rank: A 11 B 3,1,6 Avd4 Rank: A 5 B 1,2,6 Avd5 Rank: A 2 B 1,3,8,10 Avd6 Rank: A 2,6 B 7,3,10,9,4 Avd7 Rank: A 10 B 9,2,12,8,1,15 Hatten av för Storavinster idag. (rätt rad i grön)
|
|
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Citat:
De sätter sig i en sits där det bara kan bli bra för dem. Om chans-A-hästen vinner så är det fantastiskt och om en favorit skulle vinna så är det inte hela världen det heller för då hade man ju ändå med den på systemet. Tipsettor/A-hästar som man inte spikar eller använder som någon slags u-häst tar jag mycket lätt på.
|
|
|
|
#414 |
|
Hade ranksumma 21 på bloggen idag vilket är ok, men ändå bara 4 rätt.
Det gäller att spika rätt :-) Enda förstarankade vinnaren var B.B.S.Sugarlight och det är ju en bit till spik på den
|
|
|
|
#415 |
|
I B.B.S skugga så gjorde ju Oasis Bi med Goop en mäktig insats igår.
|
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Citat:
![]() LOBOTOMERADE OMBUDSSPEL SLÅR TILL IGEN 96 andelar i 16 delarssystem utprånglade med teknisk hjälp o ATGs goda minne... suck.
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av clarund den 2015-04-26 klockan 11:13. |
||
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Citat:
Är väl A och O i den branschen att ha massa dylika "knep". Snoken gör likadant o tippar sällan favoriterna först men garderar.... självklart mer än en tanke bakom ![]() Kan ändå lyfta på hatten för Storavinsters rank, denna gång var det deras tur att ha "rätt"
|
|
|
|
#418 |
|
Vad gjorde jag rätt och vad gjorde jag fel i gårdagens V75-system? Självrannsakan.
Vinnaren i första avdelningen hittar jag aldrig. TT rankade den sist. Björn Goop tippade sig själv som vinnare och nr 5 nämnde han inte bland de sju första. I avd 2 och 6 hade jag vinnarna som förstareserver. Resten satt. Blev således fyra rätt. I Torsby gjorde man världens TV- system med många streck i början och två spikar i slutet. Systemen gav 28 mkr och det är stort jubel i Torsby idag. Bara att gratulera! Men tänk om deras hemmahäst On Hold vunnit i sista - vilket den länge såg ut att göra. Då hade det säkert funnits en del värmländske sura kommentarer. Man blir aldrig riktigt klok på de här systemen. Man lär så länge man lever! |
|
|
|
|
|
|
|