![]() |
Det var första spiken! Nu D`one i nästa! Vinner den då kommer jag börja bli nervös...haha
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Måste bli fin omsättning på V5 när alla torskar på V75 kliver in ;)
Here I come. :cheers: |
Nu jobbar vi in Anette!!! :moneybag:
|
Citat:
|
Citat:
Det räknas, inte vad han säger. |
Citat:
|
Citat:
Tror jag spikar den på v5 med. Ingen spets häst har ju hållit hela vägen så då kan ju även denna speeda ner dom på upploppet =) |
Citat:
|
Citat:
|
Testar en tvilling med Backfire
- Alltid minst 2a efter vila - Alltid bäst insatser barfota runt om Lite olika insatser men mest på 1-3 |
Känns som våra svenska hästar får råpisk av utlänningarna idag. Dags att rycka upp sig.
|
|
Haha så jävla härligt att höra om alla som blir så arga och smsar in till redaktionen. Det handlar INGENTING om att de är arga på körningarna och valen som kuskarna gör, de är arga för att de åkte all världens väg på spelet när det nu äntligen verkar bli pengar på V75
|
Uffe är het idag! Först tokkör han och Veijo och sabbar min V4:a och nu är han i gasen igen.
|
Varför blir Takter mobbad av de andra kuskarna idag? ;)
|
Citat:
|
3:an vann
|
Där åkte man ut fan också såg så bra ut med D one
|
HÄRLIGT UPPLOPP!!!!!
|
Vilken jävla avslutning!!!!! :claps:
|
Citat:
Suck!! |
Hade man vetat att den var redo direkt så skulle man ju spikat Backfire. Jag fegade och garderade...
|
Citat:
|
Nu är det travporr på hög nivå :popcorn:
|
d one märkligt svag idag. malmqvists hästar är riktigt iordning direkt när de kommer ut. dunderfin backfire!
|
Citat:
|
Citat:
|
HAHAHAHA.. Grattis du som surrade om Backfire!
Fyfan va bra den va! Har chans på sexor fortfarande, är medveten om att jackpotpengarna ligger i sjuan, men fortsätter de såhär lär de blir bra deg!:clap: Har rätt så tunt mot slutet, men alla i nästa iaf! :) |
D One fick loppet kört i halsen som storfavorit, men var inte ens nära att vinna. Det var riktigt svagt.
|
V75
1 1.2.3.5.10. 2 2 3 3 4 1 5 1.2.3.10.12 6 2 7 2.6.8.9.10.12 |
Kul att jag fick in min Spik på Backfire :clap:
|
BACKFIRE! Så jäkla fin! Inte många som hinner fram från tredje invändigt på open stretch efter toköppning.
Vad säger du om spetsstriden nu, Trance Error? |
Citat:
|
Citat:
Oavsett om du sitter på detta system eller inte är det roligt att de postas nu. Haha... Klockrent! Lycka till oavsett! |
Citat:
Men grattis ni hade rätt. |
Nu jävlar Robban vinn för helvete :KO:
|