![]() |
Nu börjar det bli lite spännande ändå...
|
Backfire måste vara den grymmaste OS hästen jag sett!
|
Vilken jävla drygkuk den där fransmannen är... dra åt helvete :gun_bandana:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spikade också Robban nu i fjärde på V5 så bara att hoppas att Snoken är helt ute och cyklar gällande den :D
|
simtotos system ser fortfarande helt sjukt ut.
V75-1 5 Cadabra Tooma V75-2 2-1 V75-3 11-3 V75-4 1-6-2 V75-5 8-3-2 V75-6 2-7-6-4-3-10-5-8 V75-7 2-10-8-12-5 720:- Skulle ha ryggat där idag. |
Fick in dagens första spel även om nettot blev klent, så fortsätter med tvillinglir.
U häst i nästa blir Johan Untersteiners Rondine D A. Motivering: Spelvärd, perfekt inne på pengarna men framförallt på det grymt förbättrade intrycket senast på Jägersro på ny balans när den gick i dödens hela loppet, krossade Valetta Strix som gick i ledningen och vann överlägset. |
Ingves i nästa! Rak tvilling på den och Gordonston.
|
Citat:
|
4-7 nu tvilling
|
Citat:
Du måste göra en användare. Men det är gratis =) |
Snyggt! Den spiken satt i alla fall, men synd att Gordonston hoppade bort sig.
|
Fan så trist
|
Citat:
|
Citat:
|
Då var dagens utgifter betalda! Ca 270:-
Registrerat spel Datum: Lördag 2015-04-25 Bana: Åby, omg. 22 Lopp: 8 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 5 U-hästar: 4 Cash'em Vadet gäller startnummer 2 x 20,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 8B02 0710 8FFB 1105 |
Nu vill jag också ha en superjackpot nästa vecka...
|
Citat:
|
Undrar varför Lövgren släppte med Gordonston. Är inte hästen bäst från ledningen?
|
Nu får Jorma gärna vinna med Doktor Jaros. Hakkaa päälle!!!
|
Dagens höjdpunkt nu för norrmännen. Själv lägger jag inte en spelkrona i ren protest när dom tom lägger sketna kallblodslopp på V75 olympiatravslördagen. Men hade lagt ett lir annars på D Jaros om 7 ggr eller mer.
|
Citat:
Jag har spik på Doktor Jaros. Läskigt, Kontio i volt brukar resultera i galopp... |
Får hoppas på en superskräll nu!!
Sen hoppas att SJ bränner i 6:e! Då finns det fina förutsättningar för jackpott!! |
Jag kör en tvilling med utgång på 8 mot 12,13 och 14.
|
Det här loppet springer Moe Svarten hem med punktering ;)
|
Citat:
|
Citat:
|
Lägger ett V spel på Tekno Jerken 250kr efter TT:s tips
|
Citat:
|
Väldigt vad det skriks om Doktor Jaros, jag har ingen jättefeeling för den idag, men jag kanske har fel.
|
Favoriten känns iskall här, tydligen störd i värmningen och galopprisken är överhängande.
|
Citat:
|
Välkommen superjackpott välkommen!!!!!!!!
|
Citat:
Värmde upp med lite V4. http://piclair.com/data/1toia.jpg |
Det var en bedrift av Björn att vinna med den där. Synd att inte Jorma hann fram.
|
Ähhh, Kontio!
|
Tänk om Melander skulle vara så förnuftig att han låter Björn köra Månprinsen snart...
|
Citat:
|
Den hade jag på tre kusar.
Tackar SO för varningen! |