|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 Halmstad
Ny vecka och nya tag....Bästa spik? Bästa drag?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Unter i första , spik staro också , endast bergults leffe imot
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fleetfoot Hanover
Sciacallo OM Proserpine Helt klara.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fleetfoot inte klar nånstans. Bakspår på kortdistans plus volt. Både 3 & 4 har bra tider i sig på distansen, och sitter nån av dem i spets, tror ja inte dom säljer sig så enkelt.
Sylvester America är en bra häst, som jag inte hade tagit bort vid gardering, även om den kan få trava dödens. Dock tror ja också Prospine är relativt klar, ända hotet är väl gambler zon. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
Fleetfoot har till och med 20m tillägg, men nu har 2 hästar blivit strukna från redan halvtomt lopp. blir klart mycket enklare! Förövrigt missar aldrig Johnny spets med nummer 6!
|
||
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Får se hur det blir, jag tror det kan skrälla här. Bra värde i tvilling kanske? |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
![]()
|
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
![]() Spelvärde har gratis intervju på Fejjan med Tommy.
Senast redigerad av Helge den 2015-04-20 klockan 15:40. |
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tar inte Vincere spets i första?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
Vi pratar om en 1 %, såna alltid kul. Men ska va tyst, noll koll, jobbat dygn, gick av idag, ska dricka bira främst. Såg nu att det blir ¢¢ och helstängt på Flirtin Silvio, det lär laddas! Andra starten i Peters regi och första skolös för honom, Peters träning gjort underverk innan. 5 %! Men se loppen ska jag och gärna finna en tvilling till 500 ggr
Senast redigerad av Helge den 2015-04-20 klockan 15:54. |
||
|
|
|
|
|
#14 |
|
Camille är helt klart streckvärd.
Avd 1 kan bli skittråkig likväl som den kan bli skitrolig.
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Men med rekord på 13,6 aK, svårt att se hur han ska ner på 12 tider i volt då! Men 1% är alltid lockande!
|
||
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Citat:
Men Flirtin duger med
alle (+1) |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Preston Savage, var riktigt bra senast och möter enklare ikväll! Borde ha rätt bra chans! Kul chansspik!
Peter Untersteiner i avd 3 känns onekligen extremt överstreckad men jag tror den bara vinner, vem annars? |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bazire Brodde vinner väl när som helst, kan lika gärna bli ikväll. Berghults Leffe också. Lås med dom två är väl relativt säkert och kul. Dom är ju inte så mycket sämre så att Staro ska ligga på 75%. Jag bara måste gardera!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Håller med, 75 är galet högt. Jag var rätt besviken på Bazire att han vek ned sig från spets senast Jag hoppas det dyker upp en intervju från tränaren under kvällen!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
"Frode Hamre är mycket nöjd med amerikaimporten 4 Karpow Hanover (V64-5/DD-1).
- Det är en väldigt fin häst och han kom med bra meriter från USA. Han har vunnit väldigt lätt och var klart bättre senast med ett lopp i kroppen. Han avslutade 1.11,5 sista varvet på en 800-metersbana och det är riktigt bra. - Karpow Hanover har inget problem med distansen, det har han visat och det är en flegmatisk och mycket trevlig häst på alla sätt som jag har förhoppningar på. Är han startsnabb? - Karpow Hanover har tagit ledningen vid bägge segrar och gjort det lätt utan att varken jag eller Björn tryckt av honom. Han är snabb från start, helt klart. Hur tror du han står sig mot det här motståndet? - Jag har förstås stor respekt för dom han möter, men jag har en bra häst och tror inte att han är sämre än någon annan. Ändrar du något? - Nej, det blir barfota och samma utrustning som tidigare." Från Atg.se Låter riktigt intressant, kan det va spets och slut må tro? |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Intressanta skoryck som rapporteras in nu
![]() Varvar Spotify med skolistan, den nivån
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Legend Brodde bro ffg, Goopen upp. Ska man våga spika? Proserpine bättre läge och startsnabb...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
"Prosperine visade senast att han kan öppna och jag laddar och kommer jag till ledningen släpper jag inte. Min häst ska räknas."
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
bfro första gången legend brodde? grym stam på hästen morsan sprungit in 1,5 mille
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
I alla fall efter vad som går att läsa i ATG´s lista...
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ne det är ju ingen garanti. Men hälften kommer ju från morsan och hälften från farsan så om morsan uppenbart kunde springa så är det ju en fördel. Sen är hon morsa till bla light brodde och pin kronos och det är ju inga duvungar..
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Citat:
R.I.P Claes Wennström Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vem tar spets i andra ?
Luddes är ju inte oäven ut, men hur snabb är tvåan. Tror ettan är alldeles för seg för att hålla spets. Den är ju även eventuellt inte så glad att gå i rygg (stänk-rädd). Vinner gör ju Conrad. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Spartan Kronos är en tuffing strider ända in som 18 procentare känns han intressant i dag ,lär inte vara sämre än på Åby !
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Om du ändå vet vem som vinner är det väl skit samma vem som tar spets...
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hästar: 2 Miss Alwina
Hoppas den kan betala kvällen ![]() Trots "bra" rygg, icke. Får bli en cloetta. Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-20 klockan 18:46. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hur många av elitstona på banan har egentligen presterat något i aveln? Jäkligt få skulle jag vilja säga, kanske beror på att dom inte är lika bra mammor
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
D.One..
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Här är en sak som talar MOT Sir Corneliani i andra - Widman spikar!
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2015-04-20 Bana: Halmstad, omg. 10 Lopp: 5 Spelform: Tvilling Hästar: 11, 14 U-hästar: 6 Si See Sea Vadet gäller startnummer 2 x 29,00 kr Totalt: 58,00 kr Kvittonummer: Nu ska väl kvällen pröjas hoppas jag. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lite lätt varning på den. Posta i nummertråden ♥
Filmtokig (+5) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Chili Kahn med 1 mille insprunget är morsa till en viss maharajah.. Icora Tilly med 1,6 mille insprunget född 83 är morsa till en viss victory tilly med blygsamma 37 miljoner insprungna.. Laverda des Pres (FR) 600k intjänat är morsa till digital ink Dame Lavec nästan 700k intjänat är morsa till Raja mirchi Kalmie Melody (FR) 1,35 mille intjänat morsa till joke face Miss Possessed (US) 600k insprunget är mor till magic tonight.. Nu orkar jag inte fortsätta mer.. Senast redigerad av DavidP den 2015-04-20 klockan 20:02. |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Undrar om al's Bobby håller hela vägen idag. Jag tror det, men jag vet inte. Är ändå några emot.
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Det var ju bra att Peter inte hann dit, men synd att det just var andrahandaren.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
"vi får en skräll" säger kommentatorn, en 20%are..
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Med ett sånt smörlopp ska Peter bara vinna!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Den mest osympatiska tattaren vinner. Ja, jag hade ju inte den.
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
alle (+2) |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]() Hoppas du spika!
alle (+2) |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Om Peter inte nonchalerat ledaren och kört i tid hade han pissvunnit...
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Men du kan väl inte säga att Fleetwood kanske är en bättre häst än Grace? Sen går väl fleetwood kanske bäst i spets men jag tycker nog att den ska plocka ner Grace ändå efter det loppet! Draghjälp hela loppet dessutom. Men men..det var en liten flerbong som rök för mig så det kvittar! Är kvar på V6:an ännu iaf! =) |
||
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-20 klockan 20:25. |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Själv spelar jag bara reducerat på V86 och V75..om jag nu ens orkar det. Anledningen till att jag inte orkar oftast är att jag har joker och det funkar inte på Mac, eller kanske nu? Har bara en gammal pc så orkar inte hålla på! Har vunnit mest på matematiska system dock..fast inte så konstigt när man spelar mest de heller! ![]() Är dock inne i en sjuk svacka just nu... ![]() Hoppas det vänder denna vecka med smaskiga jackpottar!!! |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ur Travnet: . 4 Floyd Fortuna tycker jag också ni ska ta med, Det är en fin travare som gått provlopp runt 15,5 kort distans inför det här och han testades ju i Svampen mot kulltopparna redan ifjol vilket tyder på stora förhoppningar framöver.
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Citat:
Lördag är väl travspelares bästa dag. Dubbel jackpott på V75, sen tror jag det är något liknande på V65 på kvällen då det varit jackpott förra veckan och det vart jackpott då med. |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Men du kunde ju motiverat ditt fina tips. |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Bankar Bazire broddis
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Nu är man ju lite nyfiken på hur du var så säker på det?
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
öh okej... vad i helv gör johnny?
förts krigar för spets, sen tar ner o släpper spets, sen tar ner hela upploppet.... ¨ nä, trav är en bra sport. men vissa lopp är ju så uppgjorda Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-20 klockan 20:54. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Verkar som att kuskarna har problem att avgöra när de ska gå från kön för att kunna vinna idag. Det duger inte att vika ut från fjärde ytter på upploppet...suck!!
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Kollat fotboll men får göra en liten dd idag med.
Favoriten barfota ffg. Spets och slut. Svårt att tro att Lugauer offrar sin megastjärna idag med kungapokalskval om 13 dagar. De norska hästarna borde inte räcka men man kan inte vara helt säker. Stenströmer pratade om barfota runt om ffg på Legend Brodde inför V75 starten senast. Ströks då men idag är det dag ser jag och det blir nog bra. 8 ggr på den komben är inte kanon men lirar en komb bara och då är återbäringen ok om den sitter. Skulle den sjunka ner till under 6 ggr lämnar jag inte in för då är spelvärdet för dåligt. Lirar en 50 lapp annars. Lycka till ! |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Ståpäls
|
|
|
|
#75 |
|
Welcome. 6 plumpar i raden. Sedan vinst. Det går inget bra idag.
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
grymt lopp
trodde unter skulle förlora
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
?..............................
|
|
|
|
#78 |
|
Som många andra hade jag spik på J.U. men jag tycker att även Hamres häst var fantastisk och Björn gjorde allt rätt.Spets,släpp efter en lång stenhård öppning och hade ändå krafter att utmana ända in i det sista.
Enligt startlistan skulle det funnits ytterligare 5 hästar med i loppet - har de kommit i mål än? |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
ska bli kul å se ågårds mats :> kanske en liten ågårds ludde?
kör en tvilling u7 h3-10 bara för att. troliga vinnaren hittar man nog mellan 4-5-7 men kassa odds ;> |
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Det var dumt formulerat, så inte så konstigt att det var svårtolkat
asgaya3141 (+2) |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
ågårds mats kan nog bli bra om han lyckas lillÅKE
4an bara krossa
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
hur fan kunde denna ge över 3 gånger?
AMHC (+5) |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Citat:
såg du ens loppet? spartan kronos hade knappast förlorat det där felfri. Sjukare insats efter fel får man leta efter Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+3) |
||
|
|
|
|
|
#85 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
De som kom etta och tvåa offrade oerhört mycket kraft i början och lika mycket på slutet.Conrads häst galopperade men behövde inte förta sig ÖVERHUVUDTAGET!!!.Bara ta sig fram så småningom med sparade krafter till sista delen av loppet.Utan galopp om han attackerar tidigare så kanske de andra skulle få vila sina hästar och ha krafter att avväpna honom i stället. |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Måste förövrigt kommentera den otroligt mäktiga duellen mellan Johan och Björn i avd 5, va grymt häftigt att se! Johan såg allt lite rörd ut i segerintervjun!
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Sjakalen verkar ju vara en undantagshäst utan dess like..sättet den svarade på och bara vägrade släppa björnen förbi sig var lite magiskt
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Citat:
Liksom allt du skriver för den delen. Han var 70-80 meter efter 1300 kvar, 10 meter efter i mål. Tog jättemycket på täten sista 500 trots att det gick skitsnabbt. Vet att det ofta är enklare att springa fort efter galopp, men den här upphämtningen var något riktigt extra. |
||
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Citat:
hoola (+30) |
||