|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
Men Flirtin duger med
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Preston Savage, var riktigt bra senast och möter enklare ikväll! Borde ha rätt bra chans! Kul chansspik!
Peter Untersteiner i avd 3 känns onekligen extremt överstreckad men jag tror den bara vinner, vem annars? |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bazire Brodde vinner väl när som helst, kan lika gärna bli ikväll. Berghults Leffe också. Lås med dom två är väl relativt säkert och kul. Dom är ju inte så mycket sämre så att Staro ska ligga på 75%. Jag bara måste gardera!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Håller med, 75 är galet högt. Jag var rätt besviken på Bazire att han vek ned sig från spets senast Jag hoppas det dyker upp en intervju från tränaren under kvällen!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
"Frode Hamre är mycket nöjd med amerikaimporten 4 Karpow Hanover (V64-5/DD-1).
- Det är en väldigt fin häst och han kom med bra meriter från USA. Han har vunnit väldigt lätt och var klart bättre senast med ett lopp i kroppen. Han avslutade 1.11,5 sista varvet på en 800-metersbana och det är riktigt bra. - Karpow Hanover har inget problem med distansen, det har han visat och det är en flegmatisk och mycket trevlig häst på alla sätt som jag har förhoppningar på. Är han startsnabb? - Karpow Hanover har tagit ledningen vid bägge segrar och gjort det lätt utan att varken jag eller Björn tryckt av honom. Han är snabb från start, helt klart. Hur tror du han står sig mot det här motståndet? - Jag har förstås stor respekt för dom han möter, men jag har en bra häst och tror inte att han är sämre än någon annan. Ändrar du något? - Nej, det blir barfota och samma utrustning som tidigare." Från Atg.se Låter riktigt intressant, kan det va spets och slut må tro? |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Intressanta skoryck som rapporteras in nu
![]() Varvar Spotify med skolistan, den nivån
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Legend Brodde bro ffg, Goopen upp. Ska man våga spika? Proserpine bättre läge och startsnabb...
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
"Prosperine visade senast att han kan öppna och jag laddar och kommer jag till ledningen släpper jag inte. Min häst ska räknas."
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
bfro första gången legend brodde? grym stam på hästen morsan sprungit in 1,5 mille
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
I alla fall efter vad som går att läsa i ATG´s lista...
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ne det är ju ingen garanti. Men hälften kommer ju från morsan och hälften från farsan så om morsan uppenbart kunde springa så är det ju en fördel. Sen är hon morsa till bla light brodde och pin kronos och det är ju inga duvungar..
|
|
|
|
|
|
|
|