|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
R.I.P Claes Wennström Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Vem tar spets i andra ?
Luddes är ju inte oäven ut, men hur snabb är tvåan. Tror ettan är alldeles för seg för att hålla spets. Den är ju även eventuellt inte så glad att gå i rygg (stänk-rädd). Vinner gör ju Conrad. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Spartan Kronos är en tuffing strider ända in som 18 procentare känns han intressant i dag ,lär inte vara sämre än på Åby !
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Om du ändå vet vem som vinner är det väl skit samma vem som tar spets...
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hästar: 2 Miss Alwina
Hoppas den kan betala kvällen ![]() Trots "bra" rygg, icke. Får bli en cloetta. Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-20 klockan 18:46. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Hur många av elitstona på banan har egentligen presterat något i aveln? Jäkligt få skulle jag vilja säga, kanske beror på att dom inte är lika bra mammor
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
D.One..
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Här är en sak som talar MOT Sir Corneliani i andra - Widman spikar!
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2015-04-20 Bana: Halmstad, omg. 10 Lopp: 5 Spelform: Tvilling Hästar: 11, 14 U-hästar: 6 Si See Sea Vadet gäller startnummer 2 x 29,00 kr Totalt: 58,00 kr Kvittonummer: Nu ska väl kvällen pröjas hoppas jag. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Lite lätt varning på den. Posta i nummertråden ♥
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Chili Kahn med 1 mille insprunget är morsa till en viss maharajah.. Icora Tilly med 1,6 mille insprunget född 83 är morsa till en viss victory tilly med blygsamma 37 miljoner insprungna.. Laverda des Pres (FR) 600k intjänat är morsa till digital ink Dame Lavec nästan 700k intjänat är morsa till Raja mirchi Kalmie Melody (FR) 1,35 mille intjänat morsa till joke face Miss Possessed (US) 600k insprunget är mor till magic tonight.. Nu orkar jag inte fortsätta mer.. Senast redigerad av DavidP den 2015-04-20 klockan 20:02. |
||
|
|
|
|
|
|