|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Det var ju bra att Peter inte hann dit, men synd att det just var andrahandaren.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
"vi får en skräll" säger kommentatorn, en 20%are..
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Med ett sånt smörlopp ska Peter bara vinna!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Den mest osympatiska tattaren vinner. Ja, jag hade ju inte den.
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2) |
||
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
![]() ![]() ![]() Hoppas du spika!
alle (+2) |
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Om Peter inte nonchalerat ledaren och kört i tid hade han pissvunnit...
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Men du kan väl inte säga att Fleetwood kanske är en bättre häst än Grace? Sen går väl fleetwood kanske bäst i spets men jag tycker nog att den ska plocka ner Grace ändå efter det loppet! Draghjälp hela loppet dessutom. Men men..det var en liten flerbong som rök för mig så det kvittar! Är kvar på V6:an ännu iaf! =) |
||
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-20 klockan 20:25. |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Själv spelar jag bara reducerat på V86 och V75..om jag nu ens orkar det. Anledningen till att jag inte orkar oftast är att jag har joker och det funkar inte på Mac, eller kanske nu? Har bara en gammal pc så orkar inte hålla på! Har vunnit mest på matematiska system dock..fast inte så konstigt när man spelar mest de heller! ![]() Är dock inne i en sjuk svacka just nu... ![]() Hoppas det vänder denna vecka med smaskiga jackpottar!!! |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Ur Travnet: . 4 Floyd Fortuna tycker jag också ni ska ta med, Det är en fin travare som gått provlopp runt 15,5 kort distans inför det här och han testades ju i Svampen mot kulltopparna redan ifjol vilket tyder på stora förhoppningar framöver.
|
|
|
|
|
|
|
|