|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Citat:
Lördag är väl travspelares bästa dag. Dubbel jackpott på V75, sen tror jag det är något liknande på V65 på kvällen då det varit jackpott förra veckan och det vart jackpott då med. |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Men du kunde ju motiverat ditt fina tips. |
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Bankar Bazire broddis
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Nu är man ju lite nyfiken på hur du var så säker på det?
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
öh okej... vad i helv gör johnny?
förts krigar för spets, sen tar ner o släpper spets, sen tar ner hela upploppet.... ¨ nä, trav är en bra sport. men vissa lopp är ju så uppgjorda Senast redigerad av Filmtokig den 2015-04-20 klockan 20:54. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Verkar som att kuskarna har problem att avgöra när de ska gå från kön för att kunna vinna idag. Det duger inte att vika ut från fjärde ytter på upploppet...suck!!
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Kollat fotboll men får göra en liten dd idag med.
Favoriten barfota ffg. Spets och slut. Svårt att tro att Lugauer offrar sin megastjärna idag med kungapokalskval om 13 dagar. De norska hästarna borde inte räcka men man kan inte vara helt säker. Stenströmer pratade om barfota runt om ffg på Legend Brodde inför V75 starten senast. Ströks då men idag är det dag ser jag och det blir nog bra. 8 ggr på den komben är inte kanon men lirar en komb bara och då är återbäringen ok om den sitter. Skulle den sjunka ner till under 6 ggr lämnar jag inte in för då är spelvärdet för dåligt. Lirar en 50 lapp annars. Lycka till ! |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|