|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
ja, herre min skapare, 5 sekunder sedan jag lämnat in gick internet och var borta en halvtimme. Kom på igen när Coriano hade 5oo kvar, sedan var det smyg på avd 1 och tamej sjutton. lydde Widmans drag och plockade med nr 1 som sista häst. Det bhär kan ju bli riktigt kul
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-04-21 Bana: Solänget, omg. 1 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 4, 6, 9, 10 2 3, 4 3 1, 2, 6 4 2, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15 Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 576,00 kr Kvittonummer: EFA4 29E5 8135 9301 |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Nope. Inte vinnare men spik på ld och eftersom att den enda hästen som skulle blivit tvåa var corriano så var det enkelt. Dvs tvilling. Shithappens. Om han fått stryk regelrätt av corriano så hade det inte heller gjort nå. Men galopp var det enda han inte behövde köra.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+1) |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Snyggt so men drag kan man väl knappast kalla det. Eftersom resten galopperade. Men den gick ju in
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Synd att jag missade på 1an i första, plockade bort dne i sista sekund :( Låset gick ju in på coriano iaf..
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kanonvärde sällsynt på v4a
2 6 2 7 8 Kvar
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bara ge sig iväg på gymmet nu. Pengarna måste ju in
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
3 eller 10 skulle sitta fint nu.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Anledningen till att razor Galopps btw , hörde inte om dom intervjuade han efteråt
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Hade suttit så fint om Manstone's Classic tar hem detta
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nja, det menar du väl inte? Ingen kunde ju förespegla detta i förväg. Utan WIDMAN nämnde ettan flera gång4r och då kunde jag ju inte veta att halva fältet skulle galoppera. Allt cred på Widman från mig
|
|
|
|
|
|
|
|