|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
5% just nu smakar mumma!
|
||
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
friskt vågat att spika från rygg ledaren för per lär släppa. undrar om inte Erik kommer lägga lasset från början idag o trycka sig till spets. det låter påställt på francais du gull o det blir min förstahäst. Kan hända att Uffe vill svar med knows nothing o Jorma kan också få för sig att vilja åt spets. lurigt lopp det där. Reven var riktigt fin sist också o ska med vid gadd
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Varför tror du han kommer släppa? Med en till Melander häst i loppet tror jag inte på släpp iaf. Har dock inte hört eller sett någon intervju. Men får han fuska bort lite och springer en hög 10 tid så blir det svårt för köhästarna iaf. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Tror Nuncio bara vinner ikväll på ren kapacitet.
Känns som Banks är en favorit i större fara? Chansspiken tycker jag Twigs Voici i avdelning 4 är. Fattar inte alls procenten. Spik Twigs Voici eller lås med Chip Dealer och Twigs Voici är jag inne på där. Och, Gucci Degato, avdelning 3. Peter U har väldigt stora förhoppningar på denne vet jag. Vågar man spika? Trots allt bara en fyraåring. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+5) |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Spelvärde bjuder på gratis intervju med Melander och hans Nuncio på Fejjan.
Behöver inte vara medlem där, det är inte jag och gick att läsa iaf ![]() https://www.facebook.com/pages/Spelv...511412?fref=nf |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
Någon som har deras rank lr spikar? Spelvärdes.
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nån som hittar något drägligt odds på Uranium, nu innan ffg ¢¢ kommer lysa rött?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Elmer Gold blåser till spets från spår 5 va? Är Vivo Per Lei tillräckligt snabb ut för att överta? Ludde lär ju försöka iallafall... Lyckas han med det måste ju Vivo Per Lei ha jättechans i det loppet. Grym statistik på Jägers dessutom.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Både Blue Motion och Money Loyd är snabbare.. Håller Ludde hästen i trav är den nog först fram för att överta! |
||
|
|
|
|
|
#29 |
|
Funderar på att spika några hästar som jag skulle vilja ha era ord om:
2 REMAIN GARBO Bara vinner väl nu när Juuls häst är struken eller? 4 CHIP DEALER Spik eller lås med 9 Uranium? 3 CALL ME HANOVER Chansspik eller? |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
citat spelvärdes facebookintervju:
Citat:
Och visst man får chansa, har ångrat mig och kommer spika emot under tio procent.(Orkar inte berätta vem jag spikar, är ju en ren gissning)
|
|
|
|
|