|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
För min del känns det som att He´s a Difficult är enormt överstreckad, 1:an borde väl ta spets och släpper förhoppningsvis inte. Sen känns väl inte Goops häst precis som någon sprinter heller. 9% på bästa hästen, nr 12, känns ju lockande trots uselt läge, dock oerhört mycket bättre med 10:an struken.
Edit: Den behövde ju inte va så snabb, avgjorde riktigt bra på styrka istället.... Senast redigerad av tomtom2 den 2015-04-22 klockan 20:45. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Hahahaha
vilken jävla pissfitta den här sporten kan vara ibland Århundradets första seger från bakspår på Jägersro och givetvis när man dissar den på kupongen. Alla kan dra åt helvete, jag blir så leds... |
|
|
|
|
|
|
#64 |
v86
Tacka I book för den favoförlusten.Hästen gör ett kanon lopp nr 2
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Inte särskilt ovanligt med bakspårssegrar på jägersro..däremot är det ovanligt att vinna från kön. Bra hästar som går fram i dödens tycker jag vinner ganska ofta på jägers
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Lugauers häst var grym, inte mycket att orda om. Trodde det skulle stå mellan 2 och 3
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
V86
I Bok med en 78 oddsare.Tacka fan för conrad går fram efter det..Vem skulle inte gjort det
|
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Sådär vinner man från dödens... Härligt Björn
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
men snälla 5 hästar i båda lopp och favoriter vinner, nej kollar real-atl fram till nuncio loppet..
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tyckte ändå att He's a diffacolt va lite seg, men snygg vinst ändå
Hade Torbjörn hållt 6an och inte pressat spets så hade det kanske sett annorlunda ut ![]() Uranium som chansspik ikväll! Edit: Sobel Jocke verkade ha mycket sparat sist, Peters häst, ligger han bra till på upploppet så kanske han släpper till Johan. Har ju hänt förr Men håller bara Juul upp körningen och kör ordentligt så borde han ha bra vinstchans om man utgår från det förra loppet, där såg han riktigt fin ut på upploppet!
Senast redigerad av zabatsu den 2015-04-22 klockan 20:53. |
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
![]() Nä, väldigt intressant med tanke på första barfota runt om och goggles. Även sista starten innan den skeppas iväg till Frankrike. Lär ju inte sparas om man säger så... |
||
|
|
|
|
|
|