Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-22, 17:13   #31

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av krilla18 Visa inlägg
Funderar på att spika några hästar som jag skulle vilja ha era ord om:

2 REMAIN GARBO
Bara vinner väl nu när Juuls häst är struken eller?

4 CHIP DEALER
Spik eller lås med 9 Uranium?

3 CALL ME HANOVER
Chansspik eller?

Jag känner inte att jag vågar spika varken Remain Garbo eller Chip Dealer iaf. Breidabliks felfri blir nog tuff att stå emot.

Chip Dealer kan mkt väl vinna men full distans och gasglada lärlingar gör att iaf jag inte spikar Chip.

Call Me Hanover kan vara en rolig spik absolut! Kör American Idol i spets blir det dödens för storfavoriten och då kan Call Me få loppet!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 17:54   #32

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Jag känner inte att jag vågar spika varken Remain Garbo eller Chip Dealer iaf. Breidabliks felfri blir nog tuff att stå emot.

Chip Dealer kan mkt väl vinna men full distans och gasglada lärlingar gör att iaf jag inte spikar Chip.

Call Me Hanover kan vara en rolig spik absolut! Kör American Idol i spets blir det dödens för storfavoriten och då kan Call Me få loppet!
Ska American Idol köras i spets??
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 17:55   #33

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av krilla18 Visa inlägg
Funderar på att spika några hästar som jag skulle vilja ha era ord om:

2 REMAIN GARBO
Bara vinner väl nu när Juuls häst är struken eller?

4 CHIP DEALER
Spik eller lås med 9 Uranium?

3 CALL ME HANOVER
Chansspik eller?
Remain kan vara en intressant chansspik med tanke på att Untersteiners häst är bäst i väntan. Lugauers är en fin häst med galopptendenser samt bakspår på Jägers...

I lärlingsloppet är det bäst att antingen spika eller måla på. Jag förordar inte ett lås. Brukar alltid hända något oväntat i dessa lopp. Men Chips kusk är bland de bästa i loppet iaf...

Flemming låg väl lite lågt på Call Me Hanover vad jag vet. Sedan är ju den tyska kanonen med i loppet som kan vara en svår nöt att knäcka. Spetsar den lär det nog krävas "Kolgjinimassage" för att den ska förlora därifrån.

Enligt mig så är Remain bästa spiken av dina nämnda om du nu vill ha ett förslag.

Lycka till!
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 17:57   #34

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Ska American Idol köras i spets??
Har inte sett något., sen är det ju Takter som kör, ingen bestämd plan...
Med tanke på att en tysk kanon är med i loppet lär de nog vilja ha ryggen på den eftersom det är årsdebut.
Gammal 2015-04-22, 18:07   #35

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Jag tänker spika Nuncio. Frågetecken eller ej men hästen har ju nästan sprungit in mer pengar som 4 åring än övriga fältet tillsammans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 18:15   #36

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag tänker spika Nuncio. Frågetecken eller ej men hästen har ju nästan sprungit in mer pengar som 4 åring än övriga fältet tillsammans.
Men det är i USA. Årsdebut. Melanders hästar är väl inte kända för att vara väl förberedda?

Egentligen är det "smartast" att gå emot. Ska den förlora någon gång så är det nu...

Sedan är det nästan omöjligt att vinna från bakspår om spetshästen springer en 10-tid eller dyl. Fast visst om den får loppet kört i halsen så.

Men sen kan den ju vara något utöver det vanliga. Men vinner den utan att vara "preppad" så är den en världsstjärna och ingen ungstjärna...
Gammal 2015-04-22, 19:08   #37

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39610
Standard

Två segrar på tre lopp för Haugstad, inte så tokigt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 19:09   #38

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Tror V86 omgången inleds med nr 9 i avd. 1, nr 6, i avd. 2 och 3 i avd. 3... Lycka till
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 19:16   #39

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 460
Standard

Wilda tigern jack känns som han mötter lättare nu..rygg på två startsnabba och tål att gå en repa i spåren..
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 19:20   #40

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Wilda tigern jack känns som han mötter lättare nu..rygg på två startsnabba och tål att gå en repa i spåren..
Kanske inte lättare men enligt tränaren ett bättre läge - smyglopp...
Gammal 2015-04-22, 19:24   #41

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 460
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Kanske inte lättare men enligt tränaren ett bättre läge - smyglopp...
Jo han går väl inte "ner i klass" som ordet antyder men med tanke på vad han mött och lägena han haft de senaste starterna så tycker jag det ser enklare ut.

Om du har någon info eller kommentar från tränaren får du gärna bjuda på den..antingen här eller via pm. Är lite spelsugen på wilda idag..
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 19:32   #42

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Jo han går väl inte "ner i klass" som ordet antyder men med tanke på vad han mött och lägena han haft de senaste starterna så tycker jag det ser enklare ut.

Om du har någon info eller kommentar från tränaren får du gärna bjuda på den..antingen här eller via pm. Är lite spelsugen på wilda idag..
Nepp, inget info. Han har tidigare vad jag vet hävdat att hästen är bäst bakifrån. Varför vet jag inte...

Känns farligt att glömma Evens First Boy - är nog den bästa spurtaren i loppet?

Edit: Vivo Per Lei är en helt annan häst från spets. Kommer Money Lloyd dit först lär den ju släppa till Kolgjini.

Senast redigerad av Chiron den 2015-04-22 klockan 19:33.
Gammal 2015-04-22, 19:37   #43

Standard

Alltid roligt att lyssna när de intervjuar Jerry Riordan. Verkar vara en trevligt "prick"...
Gammal 2015-04-22, 19:38   #44

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52685
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Såg fin ut på videoklippet men man vet inget om motståndet.Började sista svängen på innerspår och slutade i tredje?
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-22, 19:42   #45

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2301
Standard

Kan Da vinci boko ta ledningen i avd 1?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td