|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Jag känner inte att jag vågar spika varken Remain Garbo eller Chip Dealer iaf. Breidabliks felfri blir nog tuff att stå emot. Chip Dealer kan mkt väl vinna men full distans och gasglada lärlingar gör att iaf jag inte spikar Chip. Call Me Hanover kan vara en rolig spik absolut! Kör American Idol i spets blir det dödens för storfavoriten och då kan Call Me få loppet! |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
I lärlingsloppet är det bäst att antingen spika eller måla på. Jag förordar inte ett lås. Brukar alltid hända något oväntat i dessa lopp. Men Chips kusk är bland de bästa i loppet iaf... Flemming låg väl lite lågt på Call Me Hanover vad jag vet. Sedan är ju den tyska kanonen med i loppet som kan vara en svår nöt att knäcka. Spetsar den lär det nog krävas "Kolgjinimassage" för att den ska förlora därifrån. Enligt mig så är Remain bästa spiken av dina nämnda om du nu vill ha ett förslag. Lycka till! |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Jag tänker spika Nuncio. Frågetecken eller ej men hästen har ju nästan sprungit in mer pengar som 4 åring än övriga fältet tillsammans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AMHC (+1) |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Egentligen är det "smartast" att gå emot. Ska den förlora någon gång så är det nu... Sedan är det nästan omöjligt att vinna från bakspår om spetshästen springer en 10-tid eller dyl. Fast visst om den får loppet kört i halsen så. Men sen kan den ju vara något utöver det vanliga. Men vinner den utan att vara "preppad" så är den en världsstjärna och ingen ungstjärna...
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
Två segrar på tre lopp för Haugstad, inte så tokigt.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tror V86 omgången inleds med nr 9 i avd. 1, nr 6, i avd. 2 och 3 i avd. 3... Lycka till
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Wilda tigern jack känns som han mötter lättare nu..rygg på två startsnabba och tål att gå en repa i spåren..
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Om du har någon info eller kommentar från tränaren får du gärna bjuda på den..antingen här eller via pm. Är lite spelsugen på wilda idag.. |
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Känns farligt att glömma Evens First Boy - är nog den bästa spurtaren i loppet? Edit: Vivo Per Lei är en helt annan häst från spets. Kommer Money Lloyd dit först lär den ju släppa till Kolgjini. Senast redigerad av Chiron den 2015-04-22 klockan 19:33. |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Alltid roligt att lyssna när de intervjuar Jerry Riordan. Verkar vara en trevligt "prick"...
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
||