|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Triooddsen verkar bli intressanta om Tomtegubben torjkar. Det står ju 6 först i hur många odds som helst. Bra spelvärde om man utgår från 1 Nebbenes Jahn som vinnare, problemet är ju bara att hästen ska vinna också, Jepson jag föreslår SOS. tack
PS Postar inget system numera Senast redigerad av SO den 2015-04-23 klockan 21:08. |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Jag brukar som oftast vinna på tidiga tankar, eller när jag analyserat som minst. Fast det kanske bevisar att jag är dålig på att analysera? Men jag vinner ibland när jag studerar & analyserar såklart. Men dom stora vinsterna, är inte när man "Pluggat" i flera timmar, utan när man kollat igenom typ en timme. Jag kanske borde spela Harry Boy istället? Ibland kan man vara så jävla rätt ute med en skräll, men ibland så totalt fel med en gardering på fem hästar.
|
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Torbjörn + kallblod
+
|
|
|
|
#68 |
|
Hahaha Magnus Jakobsson. Ska köras lugnt, det här är en upprepande spelkupp som sist, när han vann med 2 på lunchen som max skulle vara platschans. Som ja sa då minibergharn
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Dags för DD. En jag tror extremt hårt på är 6-12.
I första så är i mina ögon 6 Stein bara stenklar... Beautyson går ju ner i klass, men hur är formen? Och hur e formen hos Bergh?! Njaa.... Har min vinnare i DD-1. Men DD-2. Någon som kan flika in? Nu säger jag inte att Beatuy är klar på någotvis, men på min kupon är den stenklar. Men jag kommer lira tvilling med spetshästen Fashion Diva |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Vill dunka DD har inte hunnit att spela något
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
Håller med. Sades så. Jag tog bort den pga det. Men med tanke på att det blev toktempo fick de ju det kört i halsen... Inget konstigt.
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Spelvärde 2 spik? i första
TT 6 8 1??
|