|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
tack mannen , om jag säger att jag har fått 5 rätt nu fem dagar i rad, kommer du inte tro på mig, så jävla otur jag har haft senaste tiden, helt otroligt.. nya tag imor v64 boden, fina hästar.. hoppas vi vinner alla imor..
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
Nu måste det bli en slant på 4:an på V3 !! Snyggt att du jobbade bort favoriterna
|
|
|
|
#123 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
11 500 borde v3 ge, snyggt lirat
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10) |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Respekt kanske
|
|
|
|
#125 |
|
V3 satt klockrent
![]() fick en fjärdedel av potten tror det blir runt 11 500kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+20) |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Nu sover du gott. På återseende.
|
|
|
|
#127 | |
|
Citat:
![]() Oj! Mitt grattis skulle gå till Basse. Hoppas även du tjänade en slant idag. Själv gick jag + med 8000 tack vare Robros Brazza. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10) Senast redigerad av mackpeter den 2015-04-23 klockan 22:19. |
||
|
|
|
|
|
#128 |
|
Det har jag missat, otur MANNEN
|
|
|
|
#129 | |
|
Citat:
Jag körde din DD för 100kr bra rekat med 1 Robros Brazza synd att första dd inte gick vägen, men tack ändå för tipset tar dom nästa gång. mvh |
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
Ett STORT TAck till Torstens och Filmtokig som la ut TT och Spelvärde. Tog all info från dessa Fantastiska BETALTJÄNSTER. Ranking 1a 1a
![]() ![]() Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-04-23 Bana: Gävle Spelform: Dagens Dubbel, omg. 225 Avd Ordinarie hästar 1 2, 8 2 1, 10, 11 Vadet gäller startnummer 6 x 200,00 kr Totalt: 1 200,00 kr Kvittonummer: 4D02 1B81 4591 1141 Utbetalt: 18 194,00 kr
|
|
|
|
|
#131 |
|
Mackpeter
|
|
|
|
#132 |
|
Jag är så tacksam för alla mina vänner sharpsare. Någon stölle måste väll köra Vätternrundan. Mitt ex, o jag äger Sibylla jag är bara där för namnets skull. Bättre pasta o köttfärsås finns inte i hela Sverige. Jag vill träffa er och bjuda på pasta. En Italienare från Sicilien lärde mig detta grymma recept. Intresseanmälan sker på .............................................. har ingen aning
|
|
|
|
|