|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Min skräll på V4 Linda K.Sisu
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
den måste var omstart vilken anslutning
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Körde 2-5 i första men efter inledningsvarvet var jag beredd att fokusera på V5:an. Hur Åge Hornline kan tappa det loppet!
Kan inte varit frisk alt. otroligt långt ifrån form! |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nöjd med min utgångshäst. Den satt fint
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Både Helge och norrlandskungen SO är vakna härinne.
Måste ge mig ut i skogen nu - men har goda förhoppningar om ett bra V4-konto om en timme. |
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
5 Catosi - intressant kuskförändring och balansändring. Rysare!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vafan är det frågan om?
Storvinna släpper till Solakongen och får vinnarhålet inför open stretch då tränger sig en norsk amatör på INSIDAN och hakar fast i Storvinnas hjul! Den norsken borde bannlysas för evigt från svenska banor! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+2) |
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Om man är kusk och inte är medveten om att man inte får använda OS utanför upploppet, så är det ju något som är grovt fel, inte lite fel. Utan extremt fel! Herregud, är helt chockad. Tror han verkligen att han får köra OS när det är ett varv kvar? eller var det ett medvetet sabotage? Värsta jag sett.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Kom igen nu simb Taylor!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Vinner Simb T nu blir det uppsving på kontot!!
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
![]() Solakongen var jättebra men synd att man inte fick se huruvida Storvinna skulle haft nån chans att utmana,
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Simb taylor totalt värdelös.
|
|