Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-27, 20:15   #31

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Hade det inte varit Goopen som blev störd i går så är jag tveksam till domslutet. Den hästen hade inte vunnit oavsett.

Håller med Rickard Hansson som twittrade nyss.

Alla. kan ha dåliga dagar på jobbet.
Men hur kan samma domare fria Henriette L och fälla Elias? Av tv-bilder att döma borde de varit omvänt.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 20:32   #32

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

En liten gåta att den där blev 2%-are, första Jorma, toppspår och 1600. Ungefär lika stor gåta att Björns låg på över 50% Synd man bara utgångade ledaren dock, så går det när man fegar för variansen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 20:34   #33

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Galopp galopp galopp!

Byte från 5:an spik till 10:an alldeles innan start!

I efterhand är jag glad för det efter Åke Linbloms eminenta styrning på upploppet där han har en häst att hålla koll på men misslyckas totalt. Han hade inte kunnat hålla den instängd upploppet ner men förmodligen tillräckligt länge iaf.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 20:36   #34

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
En liten gåta att den där blev 2%-are, första Jorma, toppspår och 1600. Ungefär lika stor gåta att Björns låg på över 50% Synd man bara utgångade ledaren dock, så går det när man fegar för variansen.
Galen Ready Cash avkomma som så många andra, inte startat sen den stegra sig och Goop föll ur. 44% och favorit efter det är otroligt.

Bommade min tvilling utgång Miss Conway :(
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 20:36   #35

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Galopp galopp galopp!

I efterhand är jag glad för det efter Åke Linbloms eminenta styrning på upploppet där han har en häst att hålla koll på men misslyckas totalt. Han hade inte kunnat hålla den instängd upploppet ner men förmodligen tillräckligt länge iaf.
Jag spikade också 10:an trots att jag gillade värmningen och provstarten på 4:an - valde bort den pga årsdebut...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 20:38   #36

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Jag har rygg på TT så det gjorde mig gott på 11 streck den 2% aren
kvar 1x11x5x2x2x1 endast för 6rätt

Senast redigerad av Major den 2015-04-27 klockan 20:45.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 20:38   #37

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Kör en DD: 10-6. Tror första står mellan 1 och 10 och andra är rätt öppet, men sexan kan nog köra till spets.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 20:39   #38

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52684
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Galopp galopp galopp!

Jag tittade just på Lindblom med början strax innan sista svängen.Han tittar sig inte ens bakåt när hotet sitter i ryggen.2 sekunder till att hålla Kontio inne så håller kan kanske undan.Jag trodde att det bara var Lutfi som alltid körde undan oavsett...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 20:40   #39

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Kör en DD: 10-6. Tror första står mellan 1 och 10 och andra är rätt öppet, men sexan kan nog köra till spets.
10-6 kan nog bli svårt då 10:an är struken!
Gammal 2015-04-27, 20:40   #40

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Galen Ready Cash avkomma som så många andra, inte startat sen den stegra sig och Goop föll ur. 44% och favorit efter det är otroligt.

Bommade min tvilling utgång Miss Conway :(
Sur miss, den var ju helt klart moraliska vinnaren.

Jag får erkänna att jag tog med favoriten på ramen, men det ska sägas att det var ihop med en serie paniktryckningar när bilen rullade. Tror det var V6-spöket som var framme i mitt bakhuvud faktiskt. Tog med Jula då också trots att jag inte tror så mycket på den. Spelvärdet kan ju finnas dock, det gjorde det inte på "Ankan".

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Gammal 2015-04-27, 20:42   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jag tittade just på Lindblom med början strax innan sista svängen.Han tittar sig inte ens bakåt när hotet sitter i ryggen.2 sekunder till att hålla Kontio inne så håller kan kanske undan.Jag trodde att det bara var Lutfi som alltid körde undan oavsett...
Näe det är helt bedrövligt...så kan man göra om man är HELT säker på att man har en häst som kommer gå undan...men i detta fall är det otroligt amatörmässigt att inte ens se sig om...enda hotet var som sagt i rygg!
Gammal 2015-04-27, 20:42   #42

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1142
Standard

Jag lägger bara en liten DD idag, men tycker det ger ett rätt bra odds

Tom Sisu i första som jag tror håller upp ledningen och leder runt om, och Hard Livin i andra, trots att den varit ifrån tävlandet ett bra tag. Redén gick ett snabbjobb med den förra veckan på 12 1600m, hoppas den kan göra storstilad comeback här
millekung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-27, 20:43   #43

Majors avatar

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Med tanke på hur dåligt det går för Goop s hästar just nu så är känslan att det kanske är något virus eller så i stallet? Om så är fallet är det värt att ta med sig det inför kvällens tävlingar.
Detta är inte taget ur luften... Vi får se hur Sherry sköter sig straxt..
Gammal 2015-04-27, 20:46   #44

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Detta är inte taget ur luften... Vi får se hur Sherry sköter sig straxt..
Håller med! Undrar om inte Björn har en liten svacka med?
Gammal 2015-04-27, 20:49   #45

Stekels avatar

Standard

Tycker det är lite hårt att såga Lindblom längs fotknölarna för att han inte gjorde allt för att stänga till för ryggen. Det är inte alltid de gillar när man tar upp dem och det kan ju vara så att han faktiskt bara blivit trea om han gjort det här. Bara för att det är grundtaktiken när man sitter i ledning runt sista sväng är det inte facit. Jag tycker det är svårt att säga säkert även efteråt om han gjorde rätt eller fel taktikval.

Svara

td