|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Håller med Rickard Hansson som twittrade nyss. Alla. kan ha dåliga dagar på jobbet. Men hur kan samma domare fria Henriette L och fälla Elias? Av tv-bilder att döma borde de varit omvänt. |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
En liten gåta att den där blev 2%-are, första Jorma, toppspår och 1600. Ungefär lika stor gåta att Björns låg på över 50%
Synd man bara utgångade ledaren dock, så går det när man fegar för variansen.
|
|
|
|
#33 |
|
Galopp galopp galopp!
Byte från 5:an spik till 10:an alldeles innan start! I efterhand är jag glad för det efter Åke Linbloms eminenta styrning på upploppet där han har en häst att hålla koll på men misslyckas totalt. Han hade inte kunnat hålla den instängd upploppet ner men förmodligen tillräckligt länge iaf. |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
Bommade min tvilling utgång Miss Conway :( |
||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Jag har rygg på TT så det gjorde mig gott på 11 streck den 2% aren
![]() kvar 1x11x5x2x2x1 endast för 6rätt
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet. Senast redigerad av Major den 2015-04-27 klockan 20:45. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kör en DD: 10-6. Tror första står mellan 1 och 10 och andra är rätt öppet, men sexan kan nog köra till spets.
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Jag får erkänna att jag tog med favoriten på ramen, men det ska sägas att det var ihop med en serie paniktryckningar när bilen rullade. Tror det var V6-spöket som var framme i mitt bakhuvud faktiskt. Tog med Jula då också trots att jag inte tror så mycket på den. Spelvärdet kan ju finnas dock, det gjorde det inte på "Ankan".
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Jag lägger bara en liten DD idag, men tycker det ger ett rätt bra odds
Tom Sisu i första som jag tror håller upp ledningen och leder runt om, och Hard Livin i andra, trots att den varit ifrån tävlandet ett bra tag. Redén gick ett snabbjobb med den förra veckan på 12 1600m, hoppas den kan göra storstilad comeback här
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Detta är inte taget ur luften... Vi får se hur Sherry sköter sig straxt..
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Tycker det är lite hårt att såga Lindblom längs fotknölarna för att han inte gjorde allt för att stänga till för ryggen. Det är inte alltid de gillar när man tar upp dem och det kan ju vara så att han faktiskt bara blivit trea om han gjort det här. Bara för att det är grundtaktiken när man sitter i ledning runt sista sväng är det inte facit. Jag tycker det är svårt att säga säkert även efteråt om han gjorde rätt eller fel taktikval.
|
|
|
|
|