|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#47 |
|
Tackarrr !!! 4% !!!
|
|
|
|
#48 |
|
Många spelare som inte gjort sitt jobb i lopparkivet. Hur fn kunde Star Gwen vara 4 procentare ? Såg ingen loppet i Kalmar senast när man ryckte alla skorna och när den slog bl a färske V75 vinnaren Queen Snowball ?
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sällan har jag varit så chanslös på en 4%-are under 10ggr, Doublet mot proffsen. Spåret var visserligen bra men det brukar skita sig. Favoriten verkligen inte godkänd som inte vinner med det loppet.
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
Jag säger inte att han vunnit men när han inte ens ser sig om och kollar vad för hot det finns, utan i stället kör med skygglappar känns det lite amatörmässigt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+20) |
||
|
|
|
|
|
#51 |
|
Nej det var väl misstänkt likt att han inte brydde sig ens och då är det ju illa såklart.
|
|
|
|
#52 |
|
Den fanns med men tyvärr är man ju borta redan efter galoppen i avd 2.
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Vet att spelvärde haft den som mest spelvärda spik någon gång med men bara underpresterat. |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Blev 5:an diskad? Spela plats tyckte den kom 3 iallfall
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
11-4-6 i de avslutande avdelningarna så får man ju en slant på femman med!
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
TT har gjort jobbet i arkivet.....men det är 3 avd kvar...lite puls i alla fall
|
|
|
|
#59 |
|
Det är egentligen det jag menar.Omöjligt att veta om man hållit undan och det kanske inte spelat nån roll vad han gjort men jag ser framför mig flera kuskar i samma läge som aldrig skulle lämna något åt slumpen.Det kostar inget att slänga en blick bakåt - han gjorde inte det.
|
|
|
|
|
|
|
|