|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
Har Goop stallet nå skit i stallet? Alla egen tränade presterar illa? Globalen dalade genom fältet med. |
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Väl många strykningar på slutet men alla är ju inte sjuka. Junior, True Blue och Jula nu under omgången var det ju inga fel på direkt. Snarare bättre än jag trodde alla tre.
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Snyggt! Jag hade också 1,2,3 i tredje men missade utgångskravet i sista nu så blev bara fyra. Utebliven utdelning på över 2000 för att man kryssade V6 men det var väl inte så farligt. Hade varit lite surt om man haft ditt system dock. Grattis till fin utväxling!
|
|
|
|
#101 |
|
Hoppas att streckspelen fortsätter så här. Fina lopp och höga utdelningar. Nya tag imorgon. Twin´s Fairytail gör debut imorgon!
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Systemet var i princip samma som Spelvärdes billiga reducerade, bara att jag tog bort V6 och ändra kraven lite.
Så jag tackar väl Spelvärde för vinsten idag! Och tack för Gratulationer. Sitter i ett ganska bra flyt, vart ett bra netto i lördags och idag. Nä, nu får det en bokning till Alicante över helgen. Lika bra att passa på när man har flax.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+10) |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
https://instagram.com/p/1_c4ijLi9b/ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
||
|
|
|
|
|
|