|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Undrar va dnummer 7 gjorde, någon som såg?
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
grattis till alla som vann., nya tag imor och torsdag med nya jackpot.,
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Stående siffror får det fan bli på DD framöver hahaha. 5 hade inte jag hittat på alla hästar! AVGÅ!
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Torsdag är nog inget att stå efter trots jackpott. Nerlusat med baggar man inte har koll på och ser nästan lika svårt ut som det gjorde idag på förhand. Jag hoppas på en fin jätte-jackpott till på fredag när ingen sätter sexan på Östersund!
|
|
|
|
#98 |
|
På 128r är jag ändå nöjd med 4 fyror. Tror inte jag hade kunnat spelat så mycket annorlunda.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Ingen aning om vad Bet365 öppnade på, dom kommer alltid ut efter Unibets odds och kopierar deras odds nästan rakt av, pinsamt är det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Förmodligen hade de korrigerat det efteråt o du bara fått 9 ändå. Ibland kör de sådär har ja hört där. De har tydligen rätt o göra det om de tycker det var "fel odds".
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
10.00 var ett gott odds på 4 Tears to Heaven - inte minst med tanke på ATG:s 5 ggr...
|
|
|
|
#102 |
|
Det är vid strykningar efter gjorda spel som oddsen kan ändras (ganska självklart). Aldrig upplevt att dom "godtyckligt" ändrat ett odds man spelat efter att spelet bekräftats, men kan inte lira annat än hos atg numera så det kanske har ändrats då.
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
Det ryktas i travkretsar att spelbolagen dammsuger spelare som de inte vill ha. Dvs letar opp dem och stänger från travspel. Samt att bolagen börjat nerifrån i vårt land. Så jag gissar att du är hemmahörande i Skåne?! (tryggare bo i norrland...)
|
|
|
|
|