Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-04-29, 21:31   #151

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Samma sak på V4an tidigare, samma sak för nån vecka sedan när jag tror Oskar Svanberg gjorde någon miss.

Du kanske borde gnälla på dig själv istället som inte tar med alla faktorer vid ett spel? Det är människor, individer som precis som du och jag. Gör misstag i livet.
Jag hyllar kuskar för bra prestationer oftare än jag gnäller på dom. Tycker det är befogat med både ris och ros, det är idrottsmän som får kritiseras och hyllas. För övrigt brukar jag även såga mig själv när jag spelat kasst. Så du har inte mycket till torrt på fötterna här.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 21:33   #152

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Fan vilken klantskalle man är!

Tänkte spika 8:an i stället för Ariel på ena lappen..bra bra bra..
Klantskalle är nog jag - lade märke till det nyss. Trodde att jag hade 6 av 6 just nu. Tittar på kupongen, lägger märke till att spiken på 4 Bella Donna i själva verket är spik på 5 Flyson. Ingen aning hur det gick till...

Vad ska jag säga - You win some, you lose some...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 21:33   #153

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Ni ska lyssna på pappa !
Gammal 2015-04-29, 21:33   #154

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zabatsu Visa inlägg
Jag har kört exakt samma ikväll fast x100, så vi får hålla tummen
Skönt att höra.

Har en trippel på unibet med

Al's WinnerMede
Jennie Lovecraft
Nato Dream

Sitter den så är det 150 000kr in på kontot så vore inga fel om vår DD satt nu
Gammal 2015-04-29, 21:34   #155

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag hyllar kuskar för bra prestationer oftare än jag gnäller på dom. Tycker det är befogat med både ris och ros, det är idrottsmän som får kritiseras och hyllas. För övrigt brukar jag även såga mig själv när jag spelat kasst. Så du har inte mycket till torrt på fötterna här.
Att kalla någon idiot, pajas o.s.v är inte att kritisera, det är att vara elak. Kritisera prestationen då, istället för att kalla kusken öknamn. Hur vida mina fötter är blöta eller torra är sak samma, inte så jag ska fälla dig för mord. Ville bara säga att jag tycker du är extremt omogen i vissa inlägg, sen i andra är det som att en helt annan människa skriver. Jag kan köpa "stundens hetta".
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 21:34   #156

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Klantskalle är nog jag - lade märke till det nyss. Trodde att jag hade 6 av 6 just nu. Tittar på kupongen, lägger märke till att spiken på 4 Bella Donna i själva verket är spik på 5 Flyson. Ingen aning hur det gick till...

Vad ska jag säga - You win some, you lose some...
Fy fan så surt

Lider med dig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+10)
Gammal 2015-04-29, 21:34   #157

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Håller med dig. Man ska både hylla och kritisera. Något du gör, både och.
Så länge man håller relativt god ton så är det inga problem med att kritisera när man spelar, iaf enligt mitt tycke...
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 21:35   #158

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

Där rök min harry! Kan bli 7rätt som mest sitter dock kort 2an i nästa och 3,5 i sista HELL!
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 21:36   #159

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Åsså glömde du bort Im just a sund på stora systemet... Mycket otur ikväll :/
Nej otur skulle jag inte kalla det....men att missa 1:an på 6 hästar är klantigt och att inte spika 8:an i stället för Ariel är fegt...och jävligt dumt så här i efterhand!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 21:37   #160

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 635
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Skönt att höra.

Har en trippel på unibet med

Al's WinnerMede
Jennie Lovecraft
Nato Dream

Sitter den så är det 150 000kr in på kontot så vore inga fel om vår DD satt nu
Härligt, det har ju börjat bra så vi får hoppas det håller i sig. Hehe, ja vi får hålla tummen på att de håller upp o gör onsdagen trevlig
zabatsu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 21:39   #161

Standard

Nu ska vi njuta när Westholm kör bort favoriten!
Gammal 2015-04-29, 21:39   #162

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Testar en rak DD.. 6 mot 3.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-04-29, 21:40   #163

Manprinsens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Att kalla någon idiot, pajas o.s.v är inte att kritisera, det är att vara elak. Kritisera prestationen då, istället för att kalla kusken öknamn. Hur vida mina fötter är blöta eller torra är sak samma, inte så jag ska fälla dig för mord. Ville bara säga att jag tycker du är extremt omogen i vissa inlägg, sen i andra är det som att en helt annan människa skriver. Jag kan köpa "stundens hetta".
Pajas är ganska harmlöst tycker jag. Har sett värre säker här, Kontio kallad för alkis osv, det är rätt smaklöst. Bo Eklöf i V4:an skrev jag att han sänkte min V4 vilket han gjorde. Ser inget fel i det?

Nåja, skitsamma... Jag har rätt till min åsikt och du till din.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Gammal 2015-04-29, 21:40   #164

Standard

Hahaha...otippat!
Gammal 2015-04-29, 21:40   #165

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5133
Standard

Är det bara jag som laggar minst 30-40 sek på lajven trots konstanta refreshar? Tredje gången spelet är stängt när hästarna knappt börjat volta eller när det är 15 sek till bilen ska rulla.

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det var en avancerad form av reducering. Begriper den inte även om jag läst den flera gånger nu. Eller det är ingen reducering, det är helt enkelt 4 kuskar du inte någonsin streckar oavsett förutsättning? Vilka är de andra då? Kan förstå att plocka bort Redén varje gång han är bland favoriterna, men den här gången var han ju för en gångs skull spelvärd. Det gäller att se varje lopp för vad det är. Men det är ju inte ofta han är spelvärd det är sant. Snarare väldigt sällsynt.

Det är inte avancerat alls, det är ett utvisningsbås för kuskar. Blir det för stressigt som idag, så hinner jag inte gå igenom de konstanta villkoren och då blir det schablon 0 vinster på dem. Redén, Berglöf, Zackrisson d.ä. och Frank Nilsson eller Olle Goop tror jag är det aktuella innehållet i den burken.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td