|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Citat:
Vad ska jag säga - You win some, you lose some...
|
||
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
|
|
|
|
#154 | ||
|
Citat:
Har en trippel på unibet med Al's WinnerMede Jennie Lovecraft Nato Dream Sitter den så är det 150 000kr in på kontot så vore inga fel om vår DD satt nu
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Citat:
![]() Lider med dig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+10) |
||
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Citat:
Så länge man håller relativt god ton så är det inga problem med att kritisera när man spelar, iaf enligt mitt tycke...
|
||
|
|
|
|
|
#158 |
|
Där rök min harry! Kan bli 7rätt som mest sitter dock kort 2an i nästa och 3,5 i sista HELL!
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#161 |
|
Nu ska vi njuta när Westholm kör bort favoriten!
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Testar en rak DD.. 6 mot 3.
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Citat:
Nåja, skitsamma... Jag har rätt till min åsikt och du till din. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
||
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Är det bara jag som laggar minst 30-40 sek på lajven trots konstanta refreshar? Tredje gången spelet är stängt när hästarna knappt börjat volta eller när det är 15 sek till bilen ska rulla.
Citat:
Det är inte avancerat alls, det är ett utvisningsbås för kuskar. Blir det för stressigt som idag, så hinner jag inte gå igenom de konstanta villkoren och då blir det schablon 0 vinster på dem. Redén, Berglöf, Zackrisson d.ä. och Frank Nilsson eller Olle Goop tror jag är det aktuella innehållet i den burken. |
||
|
|
|
|
|
|