|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 | |
|
Citat:
Hade kunnat bli en spännande afton om Screen Height fått vinna. Trist. |
||
|
|
|
|
|
#122 |
|
Vilka sanslöst usla v odds på dom man funderar på att spela. 3,40 på Rolex Bigi. Nästan 10 ggr hos spelmonopolets konkurrenter. Man kan ju lika bra skita i att öppna spelkontot de dagar man inte lirar streckspel hos monopolet.
|
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Verkligen inte, nu var det ju en igenom tänkt idiot grej, att en skulle trötta för att gynna andra ytter. Den som kan något om trav ser ju det direkt. Nu gick det hem. Resultatet påverkade inte mig, så det kvittar. Men det är så otroligt vidrigt, att få något gratis är inte detsamma som att fuska. Ledaren fick spets av en som gjorde debut iår, anser inte det direkt konstigt.
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Det är lite knepigt när oddsen sjunker efter att hästarna nästan har gått i mål. Stod i fem ggr när jag lirade.
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#126 |
|
Nu hoppas vi på Oskar så blir det förhoppningsvis en rolig kväll ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Sparlopp på 11 och 15, svårt att se någon annan vinna. Kör en rak tvilling på dem.
|
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Citat:
Fast när man ser på Melanders hästar såg de ju riktigt fina ut idag. När det gäller Screen Height var det uppenbart att den skulle vara bra idag, täta starter gör den bättre och optimal balans... |
||
|
|
|
|
|
#131 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Citat:
Men jag håller med dig i allt du skrev. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#134 |
|
Fan vad trist, fan vad jag ska sluta strecka Linderot hädan efter... jävla pajas, som en nybörjare i voltstart.
|
|
|
|
|
|
|
|