|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 |
|
Där körde Jansson gunga, så då blir det bara sexor.
|
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Citat:
Där sket det sig för Jansson också som jag befarade på förhand... |
||
|
|
|
|
|
#183 |
|
Fula finnen vinner tviii och hur lätt som helst
|
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Seabiscuit var grym trots debut och skor på. Trodde den skulle vara kraftigt missgynnad av det.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Konstigt att de på 40 var så mycket bättre. Seabiscuit enligt Kontio behövde lopp i kroppen samt skor...
|
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Någon som har koll på när T Jansson vann ett lopp av betydelse senast? Känns längesen.
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Trodde jag på från början, men då låg Jorma lågt. Absolut bästa hästen, och när jag hörde att Jorma idag på Valla var optimist så spikade jag på enkelraden på DD, men det hade jag inget för.
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
T jansson vinner inga lopp och Kontio kan man ju inte es förstå så han kan lika gärna sagt att hästen kommer krossa hahaha
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Sex rätt för mig med, hade faktiskt blivit lite galen om jag hade satt sista, med tanke på att jag markerade fel i ett tidigare lopp...
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Seabiscuit var inte alls nära formen men att han skulle slå Venkatesh som var helt felanmäld och aldrig vinner utan antingen hoppar och springer snabbt på slutet eller stumnar totalt var väl inte oväntat? Västerbo Fantast med skor dessutom.
Att den däremot skulle plocka Te Freddo Knick trodde jag inte med den hoppade ju, så det fick man aldrig se. |
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Lurig Nybrink blev, satte han 8:an?
|
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Travnet stabila men gör man sådana kostsamma system var och varannan dag så e det inget konstigt med det. Money talks även i travvärlden inget konstigt med det
|
|
|
|
|
|
|
|